11 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel op een eenvoudig bereikbare locatie. Ruime en schone kamers met uitstekende bedden. Uitstekend ontbijtbuffet en voldoende parkeergelegenheid. Het ligt net buiten West-Terschelling en dat is met een mooie wandeling goed bereikbaar. Het hotel heeft ook een restaurant, sauna, fitness en bowlingbaan maar hier hebben wij geen gebruik van gemaakt dus kunnen wij niet over oordelen.

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
4 maart 2018 beoordeeld

goed hotel om een tijdje in te verblijven. Sauna en fitness aanwezig. De kamers zijn netjes. Wij sliepen aan de achterkant van het gebouw en dat was heerlijk rustig. Het ontbijt was voldoende. Ook het personeel was zeer vriendelijk.

Kamertip: rustig aan de achterkant van het gebouw
  • Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
12 februari 2018 beoordeeld

Keurig hotel met mooie schone kamers. Locatie ook fijn, pal aan het bos. Een paar minpuntjes, lift was kapot, voor ons niet zo’n probleem, wel voor onze 11 jarige hond. Die kon de trappen bijna niet meer op en af. Ook de kosten van 15 euro per nacht extra voor de hond is wel erg snel verdiend. Ontbijt was heerlijk, maar ook hier 1 minpuntje, geen gebakken eieren bij ontbijt. Vind ik wel een must voor bij een ontbijt buffet. Personeel vriendelijk.

Verbleef: februari 2018
24 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij gaan al een paar jaar naar dit hotel. Het ontbijt is heerlijk en de kamers zijn schoon. Heerlijk bad en douche. Ook was het personeel vriendelikk en kun je fitnessen in het hotel.

Fijne en top vakantie

Verbleef: januari 2018, reisde met familie
1 januari 2018 beoordeeld

Goed Hotel, nette en schone kamers, prima ontbijt en vriendelijke bediening.

Echter valt mobiel netwerk bij binnenkomst volledig weg, meteen terug naar buiten gelijk weer bereik!?! Wifi is weliswaar gratis maar matig qua sterkte, geldt eveneens voor TV ontvangst. Anno 2018 signaalversterking regelen.

• Verbleef: december 2017, reisde met een partner