Beoordeeld op 31 oktober 2020 via mobiele applicatie

Het hotel ligt in het centrum aan de voet van de Brandaris. Er zijn een aantal kleine kamers met een vide op de eerste kamer waar je niets aan hebt. De kamers zelf zijn klein, de bedden lekker zacht maar zodra je tegen elkaar aanschuift schuiven de matrassen uit elkaar. De badkamer is heel netjes. Lekker warme douche! Wij hadden de kamer alleen om te slapen maar als je langer in het hotel verblijft en graag op de kamer bent, vraag om een grotere.
Het personeel is bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Wel erg jong. We hadden een brandalarm ( de boiler bleek defect en de stoom activeerde de melder). De gasten kwamen snel naar beneden maar niemand van het personeel ving ons op om ons te begeleiden naar de verzamelplaats. Toch een puntje van aandacht: BHV-training!
Voor de liefhebber: er is een mooie verzameling aan port en whiskey.
Twee maal het hoogtepunt van ons verblijf was het diner. Je merkt dat er een chef in de keuken staat met veel talent en liefde voor zijn vak. Mooie smaken verborgen in plaatjes die een lust zijn voor het oog. Bij voorbeeld de chocolademousse vermomd als eekhoorntjesbrood. (En daar heb ik net geen foto van).
De wijnkaart is lekker overzichtelijk. Hoogtepunt was voor ons de Appassimento uit Puglia. En dan ook nog verrassend aangenaam geprijsd!
Al met al hebben we er met plezier 2 dagen doorgebracht.

Beoordeeld op 13 oktober 2020 via mobiele applicatie

We zouden hier een week heengaan maar denk niet dat we de week volmaken. Niet door de kwaliteit van het hotel, maar morgen dreigt alles op slot te gaan door de nieuwe Corona regels en dan is het echt einde verhaal.

De kamers zijn schoon maar verschrikkelijk krap. Het bed is veel te smal en als je niet in het midden gaat liggen, rol je er uit. Ik draaide me ‘s nachts een keer om en lag er bijna uit. In de badkamer een spiegel waarvan de verlichting 2 seconde blijft branden en een thermostaatkraan die heel moeilijk op koud is te zetten.

Het restaurant is goed, heel vriendelijk bediening, maar de porties ongeveer één derde van normaal. Mijn vriendin had snoekbaars (super klein stukje), ik eendenborst (1/3 van de borst) voor 27 euro met wat groente en slappe friet. Al met al veel geld voor weinig waar.

Ik kies volgende keer een andere stek.

Beoordeeld op 4 oktober 2020 via mobiele applicatie

Voor een weekend terschelling is dit de perfecte accomodatie. Lekker ontbijt, zeer vriendelijk personeel en fijne kamers. Echt een aanrader voor zowel stellen als gezinnen. We zullen hier weer terugkomen de volgende keer.

Beoordeeld op 2 oktober 2020

We hadden de mooiste kamer met uitzicht op de brandaris en het plein ruime kamer met groot bed leuk zitje heerlijk bubbelbad en mooie douche elke dag weer netjes gemaakt en zeer vriendelijk personeel 1 puntje het ontbijt buffet mag wat meer afwisseling maar verder prima.

Kamertip: Kamer 9 is de mooiste
Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 19 september 2020

Hotel Nap heeft een leuke locatie. Het eten kwaliteit is bijzonder goed. Ontbijt ook prima. Personeel vriendelijk.

Min puntje: qua prijs zijn vide kamers volkomen ongeschikt voor verblijf langer dan 1 nacht veel te klein en benauwend .

Kamertip: Kies geen vide kamers klein
Datum van verblijf: september 2020