Beoordeeld op 13 oktober 2020 via mobiele applicatie

We zouden hier een week heengaan maar denk niet dat we de week volmaken. Niet door de kwaliteit van het hotel, maar morgen dreigt alles op slot te gaan door de nieuwe Corona regels en dan is het echt einde verhaal.

De kamers zijn schoon maar verschrikkelijk krap. Het bed is veel te smal en als je niet in het midden gaat liggen, rol je er uit. Ik draaide me ‘s nachts een keer om en lag er bijna uit. In de badkamer een spiegel waarvan de verlichting 2 seconde blijft branden en een thermostaatkraan die heel moeilijk op koud is te zetten.

Het restaurant is goed, heel vriendelijk bediening, maar de porties ongeveer één derde van normaal. Mijn vriendin had snoekbaars (super klein stukje), ik eendenborst (1/3 van de borst) voor 27 euro met wat groente en slappe friet. Al met al veel geld voor weinig waar.

Ik kies volgende keer een andere stek.

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 4 oktober 2020 via mobiele applicatie

Voor een weekend terschelling is dit de perfecte accomodatie. Lekker ontbijt, zeer vriendelijk personeel en fijne kamers. Echt een aanrader voor zowel stellen als gezinnen. We zullen hier weer terugkomen de volgende keer.

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 2 oktober 2020

We hadden de mooiste kamer met uitzicht op de brandaris en het plein ruime kamer met groot bed leuk zitje heerlijk bubbelbad en mooie douche elke dag weer netjes gemaakt en zeer vriendelijk personeel 1 puntje het ontbijt buffet mag wat meer afwisseling maar verder prima.

Kamertip: Kamer 9 is de mooiste
Beoordeeld op 19 september 2020

Hotel Nap heeft een leuke locatie. Het eten kwaliteit is bijzonder goed. Ontbijt ook prima. Personeel vriendelijk.

Min puntje: qua prijs zijn vide kamers volkomen ongeschikt voor verblijf langer dan 1 nacht veel te klein en benauwend .

Kamertip: Kies geen vide kamers klein
Beoordeeld op 14 september 2020 via mobiele applicatie

Hotel Nap ligt op een prachtige locatie in het centrum van West-Terschelling pal onder de Brandaris. Prima kamers, zeer vriendelijk personeel, ambiance een tikje gedateerd maar al met al heel prettig; belangrijkste pluspunt is het werkelijk uitstekende restaurant, echt een aanrader!