Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 117
Hotels.comUS$ 117
TripadvisorUS$ 106
Priceline
eDreamsUS$ 106
Agoda.comUS$ 106
Beoordeeld op 4 oktober 2020 via mobiele applicatie

Voor een weekend terschelling is dit de perfecte accomodatie. Lekker ontbijt, zeer vriendelijk personeel en fijne kamers. Echt een aanrader voor zowel stellen als gezinnen. We zullen hier weer terugkomen de volgende keer.

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 2 oktober 2020

We hadden de mooiste kamer met uitzicht op de brandaris en het plein ruime kamer met groot bed leuk zitje heerlijk bubbelbad en mooie douche elke dag weer netjes gemaakt en zeer vriendelijk personeel 1 puntje het ontbijt buffet mag wat meer afwisseling maar verder prima.

Kamertip: Kamer 9 is de mooiste
Beoordeeld op 19 september 2020

Hotel Nap heeft een leuke locatie. Het eten kwaliteit is bijzonder goed. Ontbijt ook prima. Personeel vriendelijk.

Min puntje: qua prijs zijn vide kamers volkomen ongeschikt voor verblijf langer dan 1 nacht veel te klein en benauwend .

Kamertip: Kies geen vide kamers klein
Beoordeeld op 14 september 2020 via mobiele applicatie

Hotel Nap ligt op een prachtige locatie in het centrum van West-Terschelling pal onder de Brandaris. Prima kamers, zeer vriendelijk personeel, ambiance een tikje gedateerd maar al met al heel prettig; belangrijkste pluspunt is het werkelijk uitstekende restaurant, echt een aanrader!

Beoordeeld op 13 september 2020 via mobiele applicatie

In hotel Nap klopt het helemaal. De kamer op de parterre is dik in orde. Het personeel is correct en vriendelijk. De ligging pal onder de vuurtoren is uniek en levendig. Er is een leuk terras waar je goed en snel bediend wordt. Men houdt zich hier aan de corona maatregelen ook bij het uitgebreide ontbijt.

Bij een eerder bezoek hadden we een kamer op de eerste etage. Wij hadden een hond bij ons die we de trap moesten op tillen. Bovendien bleek het boven om een kleine kamer te gaan met een stijl trapje waar er nog een kamertje was met bank, tv en kast. Voor ons niet praktisch.
Bij ons 2de bezoek daarom een kamer op de begane grond aangevraagd.

Datum van verblijf: juni 2020