Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 117
PricelineUS$ 106
Hotels.comUS$ 117
eDreamsUS$ 105
TripadvisorUS$ 105
ZenHotels.com
Beoordeeld op 19 september 2020

Hotel Nap heeft een leuke locatie. Het eten kwaliteit is bijzonder goed. Ontbijt ook prima. Personeel vriendelijk.

Min puntje: qua prijs zijn vide kamers volkomen ongeschikt voor verblijf langer dan 1 nacht veel te klein en benauwend .

Kamertip: Kies geen vide kamers klein
Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 14 september 2020 via mobiele applicatie

Hotel Nap ligt op een prachtige locatie in het centrum van West-Terschelling pal onder de Brandaris. Prima kamers, zeer vriendelijk personeel, ambiance een tikje gedateerd maar al met al heel prettig; belangrijkste pluspunt is het werkelijk uitstekende restaurant, echt een aanrader!

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 13 september 2020 via mobiele applicatie

In hotel Nap klopt het helemaal. De kamer op de parterre is dik in orde. Het personeel is correct en vriendelijk. De ligging pal onder de vuurtoren is uniek en levendig. Er is een leuk terras waar je goed en snel bediend wordt. Men houdt zich hier aan de corona maatregelen ook bij het uitgebreide ontbijt.

Bij een eerder bezoek hadden we een kamer op de eerste etage. Wij hadden een hond bij ons die we de trap moesten op tillen. Bovendien bleek het boven om een kleine kamer te gaan met een stijl trapje waar er nog een kamertje was met bank, tv en kast. Voor ons niet praktisch.
Bij ons 2de bezoek daarom een kamer op de begane grond aangevraagd.

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 30 augustus 2020 via mobiele applicatie

Met het nieuwe restaurant van hotel NAP heeft Terschelling er een toprestaurant bij. De heerlijke gerechten van Sander Wever en de lekkere wijnen staan garant voor een geweldige avond. Absolute aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 23 juni 2020 via mobiele applicatie

De nieuwe eigenaar is helemaal op de goede weg. Kamers zijn netjes en het ontbijt is uitgebreid en lekker. Maar ga vooral 's avonds dineren bij NAP (ook als je geen hotelgast bent). Het eten is kwalitatief bijzonder goed voor een hele schappelijke prijs. Het verrassingsmenu met bijpassende wijnen is een waar culinair feest van Hollandse producten. Mooie opmaak van borden, perfectie porties en goede smaakcombinaties. Helemaal top, een echte aanrader op West-Terschelling.

Datum van verblijf: juni 2020
Reistype: Reisde alleen