Gratis annuleren tot 05-12-21
Gratis annuleren tot 04-12-21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 05-12-21
eDreamsUS$ 106
PricelineUS$ 106
Agoda.comUS$ 106
Beoordeeld op 30 augustus 2020 via mobiele applicatie

Met het nieuwe restaurant van hotel NAP heeft Terschelling er een toprestaurant bij. De heerlijke gerechten van Sander Wever en de lekkere wijnen staan garant voor een geweldige avond. Absolute aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 23 juni 2020 via mobiele applicatie

De nieuwe eigenaar is helemaal op de goede weg. Kamers zijn netjes en het ontbijt is uitgebreid en lekker. Maar ga vooral 's avonds dineren bij NAP (ook als je geen hotelgast bent). Het eten is kwalitatief bijzonder goed voor een hele schappelijke prijs. Het verrassingsmenu met bijpassende wijnen is een waar culinair feest van Hollandse producten. Mooie opmaak van borden, perfectie porties en goede smaakcombinaties. Helemaal top, een echte aanrader op West-Terschelling.

Datum van verblijf: juni 2020
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 26 januari 2020

Na vele keren op Terschelling te zijn geweest voor het eerst in Hotel Nap overnacht. Was boven verwachting goed! Hadden kamer aan de straat kant (nu rustig, denk niet daar je daar in het hoogseizoen wilt zitten), met bad, zithoek, koffie/thee faciliteiten, koelkast. Alles zag er schoon uit! Ontbijt veel aanbod. Enthousiast personeel.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 4 januari 2020

Na vele jaren bezochten we dit hotel weer. Behalve de eigenaar was er niet veel veranderd. De plek is prachtig, de kamers prima, en de rust is weldadig. De lobby is heerlijk ontspannend met lekkere stoelen , een leestafel en prettige muziek. Het ontbijt is uitstekend met verse jus d'orange, allerlei brood, kaas, vleeswaar en fruit. Natuurlijk muesli, eieren, biologische zuivel, zelfs bonen. Potjeskoek en suikerbrood geven een extra accent. Een deel van het personeel is dienstbaar en vriendelijk , sommigen lijken nog in het vak te moeten groeien. We komen zeker terug.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 28 december 2019 via mobiele applicatie

Super goed verblijf gehad.De nieuwe eigenaar diet het naar ons oordeel erg goed.De dingen die we in het verleden als minpuntjes ervaarden zijn reeds aangepast zoals de koffie tijdens t ontbijt
We komen zeker nog een keer terug

Datum van verblijf: juli 2019
Reistype: Reisde voor zaken