“Heerlijk culinair”

De Zee
Geclassificeerd als nr. 1 van 32 Restaurants in West-Terschelling
Keukens: Mediterraan
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Om echt lekker en wat culinair te eten. En superaardige bediening, zeker niet onbelangrijk.
Vooraf kokkels met zelfgemaakte pasta: super!
Daarna lamstrio: heerlijk mals en smaakvol vlees (het lamsworstje had voor mij niet gehoeven). En Pizza uit de houtoven: beter dan bij de pizzeria!

20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een restaurant zoals het hoort te zijn! Een leuke inrichting, een gezellige bediening door 3 dames die er duidelijk plezier in hebben en heerlijk en vers eten.

Zowel de voor- als hoofdgerechten waren heerlijk. Combinatie van vlees (voorgerecht) en vis (hoofdgerecht). Ook voor kinderen staan er leuke gerechten op de kaart (en gelukkig niet de frikandel en de kroket).

De tip van mn dochtertje werd enthousiast ontvangen. Op de kaart stond een mooie afbeelding die op een kleurplaat leek. Ze wilde die graag inkleuren. De eigenaresse (?) vond het een super leuk idee en zou er werk van gaan maken. We komen het graag testen als we weer op terschelling zijn!

Tip: reserveren is hier nodig!

22 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een klein restaurant, vooraf reserveren is dus nodig. Maar het is wel de moeite waard. Diner kaart met zowel vis als vlees gerechten. Veel lokale ingrediënten. De zeebaars en het lam waren erg lekker. Vlotte bediening. Leuk interieur. Kortom een aanrader voor een etentje in West Terschelling.

8 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijk gegeten bij De Zee!
Klein maar gezellig restaurant en vriendelijke bediening. De risotto is een aanrader!

8 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een restaurant waar je niet snel naar binnen zal lopen. Maar érg lekker!

Wij hebben er heerlijk gegeten, een leuke vlotte bediening. En prima wijn. Kortom een echte aanrader, en wij komen zeker een keer terug!

Reizigers die De Zee bekeken, bekeken ook

West-Terschelling, Terschelling

In De Zee geweest? Deel je ervaringen!