“Heerlijk”

Storm
Geclassificeerd als nr. 2 van 31 Restaurants in West-Terschelling
Keukens: Europees
2 oktober 2020 beoordeeld

Kon helaas niet online reserveren dus even langs gelopen maar zeer vriendelijk geholpen en een dag later erg lekker gegeten vlotte en goede bediening

24 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zowel de zeebaars als de biefstuk en de mixed grill waren perfect. Mooi opgemaakte borden en royale porties. Ook de desserts waren top. Vriendelijke bediening en schappelijke prijzen. Wat wil je nog meer!?

22 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten met een goede bediening in een erg gezellige sfeer.
Geen culinaire fratsen maar gewoon erg goed voor een normale prijs.
P.s. zorg dat je echt honger heb. Porties zijn groot.

20 september 2020 beoordeeld

Altijd genoeg, goed, lekker en vers eten. Prima kwaliteit voor een zeer redelijke prijs.
Wij komen hier altijd met veel plezier terug!

18 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Dag aanbieding voor € 10,00. Daar kan men geen culinair hoogstandje van verwachten, dat wat ook onze ervaring. De bediening was niet in staat om twee consumptie' s bij ons aan tafel te brengen.
Afrekenen? Heeft men wel geleerd om met geld om te gaan? Wel kregen we twee kopjes koffie.
Jammer, het had zo leuk kunnen zijn

Datum van bezoek: september 2020

Reizigers die Storm bekeken, bekeken ook

West aan Zee, Friesland

In Storm geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.