Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 100
Expedia.comUS$ 100
Hotels.comUS$ 100
eDreamsUS$ 95
TravelocityUS$ 100
Trip.comUS$ 132
Beoordeeld op 25 mei 2021 via mobiele applicatie

Prachtig hotel, mooie kamers, prima heel brede bedden, balkon met uitzicht op zee. Prima eten (op de kamer vanwege corona). Mooie badkamer met bad en prima douche. Gratis transfer naar het veer. Vriendelijk personeel. Mogelijkheid om de fiets te stallen en eventueel op te laden.

Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 31 maart 2021 via mobiele applicatie

Wij hebben genoten van ons verblijf. Ruime kamers met moderne badkamer. Prijs/kwaliteitsverhouding is zeer goed. Beide avonden hebben wij genoten van het driegangen menu. Ontbijt was perfect. Complimenten aan de chef!

Datum van verblijf: maart 2021
Beoordeeld op 13 november 2020 via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk personeel.
De mondkapjesplicht werd goed gevolgd.
Oorspronkelijk hadden we 3 overnachtingen logies/ontbijt.
Wij konden heel gemakkelijk in het restaurant dineren.
Totaal geen spijt van. Het 3 gangen menu was iedere dag een geweldige verrassing met een culinair hoogstandje van de kok.
De kamer was ruim, netjes en luxe ingericht. We hebben het uitzicht op zee niet gemist
Parkeren in de garage ideaal.
Tip voor het hotel: E-bikes service voor de verhuur.

Datum van verblijf: november 2020
Beoordeeld op 31 augustus 2020

De goede service van het personeel (vooral bij de receptie) heeft er mede toe bijgedragen dat we een fantastische korte vakantie hebben gehad op Terschelling. Verder zijn de kamers ruim, schoon en de bedden slapen heerlijk.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 26 juli 2020 via mobiele applicatie

Van ons krijgt dit hotel een dikke 10 !! Ondanks de corona was alles prima geregeld in het hotel . Bowlen en zwemmen moest gereserveerd worden maar was beide de moeite waard . Het eten was erg lekker en is zeker aan te bevelen voor als je er voor het diner niet meer uit wil . Wij hadden een kamer aan de straatzijde en deze was ruim genoeg voor ons 3 . Super vriendelijk personeel . Wij bevelen dit hotel zeker aan voor als je een paar dagen naar Terschelling wil en wij gaan zeker nog een keer terug .

Datum van verblijf: juli 2020