Markozz333

Westcord Schylge

Beoordeling van WestCord Hotel Schylge
4,0 van 5 bollen2 aug 2012 beoordeeld
Keurig hotel, mooie inrichting, ruime modern ingerichte kamer.
Ontvangst en service keurig. Zwembad is prima, stoelen en handdoekservice top.
Minpuntjes; voorinstellingen vaste telefoon werkten niet, wifi in de kamer erg langzaam.
Datum van verblijf: augustus 2012
3,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Hotel Bornholm gastvrij thuis op Terschelling
1.0 km van WestCord Hotel Schylge
0.0 km van WestCord Hotel Schylge
Meer hotels in West-Terschelling bekijken
Beoordeeld op 1 augustus 2012

Perfecte service, lekker eten en zeer nette kamers met heerlijke bedden. Wij hebben helemaal niks te klagen over dit hotel. Volop genieten in hotel schylge. Tip: neem een kamer aan de zeekant. Dit is zeker de extra toeslag waard

Datum van verblijf: augustus 2012
Beoordeeld op 21 juli 2012

Een heel prettig hotel van alle gemakken voorzien. Het hotel zou nog aangenamer zijn als er geen muziek door de luidsprekers klinkt in het restaurant en in de lobby en als thee geserveerd wordt in een pot met kopjes in plaats van thee in een glas met warm water en een zakje. De Nederlandse horeca begrijpt de thee cultuur niet meer. Dat is jammer.

Kamertip: Vraag om een kamer die uitkijkt over de haven.
Datum van verblijf: juli 2012
Beoordeeld op 29 juni 2012

Kwaliteit, uitstekende service, staan hoog in het vaandel zegt het hotel over zichzelf en dat hebbn wij ook zo ervaren.

Beoordeeld op 24 juni 2012

wij waren hier met ons gezin, 2 kinderen 13 en 15 jaar in appartement voor 4 personen voor weekendje Oerol. De ontvangst was erg goed ook tevoren even contact fietsen gereserveerd (uitstekende fietsen hebben ze in het hotel), mensen allemaal zeer vriendelijk en behulpzaam en eten uitstekend! Geweldig uitzicht vanaf restaurant op de zee en ligging vlakbij de haven is ook goed te doen bus bengt je gratis naar veerboot.
Wij zijn zeker van plan hier nog eens terug te komen en hebben meteen de andere hotels van de keten ook bekeken.

Kamertip: IK denk dat kamer op hogere vrdieping mooier uitzicht heeft.
Beoordeeld op 18 juni 2012

Minstens 1x per jaar gaan gaan mijn lief en ik, naar Schylge. De keren dat we hier komen zijn niet meer op 2 handen (4 handen) te tellen. Zeer luxueus hotel, professionele, doch zeer vriendelijke ontvangst van de medewerkers gedurende ons gehele verblijf. Aangenaam verrast door dat er de mogelijkheid is om zelf een kopje koffie thee op de kamer klaar te maken. Altijd zeezijde kamer, groot, schoon, royale badkamer, heerlijke bedden, prachtig uitzicht jachthaven. Na al die jaren overtreft het weer onze verwachtingen. Uitgebreid ontbijtbuffet, heerlijke cappuccino! (aanrader), de Sterrenchefkok Ton van Scheppingen en zijn team hebben ons tot 2x maal van een tong/oogstrelend diner laten genieten. Het Olijvenbrood is het proeven waard: geweldig! Kortom alles was/is perfect. Grandioos! Tot gauw.

Kamertip: Natuurlijk de kamers zeezijde zijn het mooist, met name het uitzicht! Geen last van aircolawaai gehad! Slapen met open balkondeur gewekt worden door het "ruisen" van de zee!