Beoordeeld op 6 oktober 2019 via mobiele applicatie

Prima compleet appartement, lekkere zachte bedden, genoeg handdoeken! Beetje Center Parcs gevoel, onderhoud zwaar onder de maat, beplanting woekerd en balkon is super glad van het mos! Receptie is slordig en smoezelig zo ook de hygiëne in het appartement’

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 18 oktober 2018 via mobiele applicatie

Wij zaten in een tweepersoonsappartement.

Het was supernetjes en schoon. Vrij luxe zelfs en alle ruimte want het zijn twee verdiepingen.

Binnendoor kon je vanuit je kamer naar het zwembad en sauna, super relaxed, meestal waren we alleen.

Alles is aanwezig en er was een heel leuk welkomstpakketje.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 14 oktober 2018 via mobiele applicatie

Met een vriendin genoten van het eiland en deze leuke locatie! 15 min lopen van het centrum van west Terschelling, net achter de stay okay, helaas net geen zeezicht maar wel in de prachtige duinen. Rustige omgeving, nieuw, grote badkamer met bad en aparte douche, mooie keuken, leuke woonkamer met gaskachel en bank en in de slaapkamer boven een lekker bed. Vriendelijk personeel ook. Ik vond het dekbed te warm en kreeg meteen een dunner dekbed. Geen probleem! Aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 10 september 2018 via mobiele applicatie

We waren met 6 personen in huisje 17. Bij aankomst waren er beneden in de slaapkamers overal pissebedden. We moesten eerst stofzuigen want op de randjes van de vloer lag ook allemaal stof. De bank zitten vieze vlekken op. Het was erg vochtig en slecht geïsoleerd.
Geen herhaling voor ons.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 30 juni 2018 via mobiele applicatie

Midweek in juni 2018 hier geweest. Zaten in appartement 26. Mooi luxe appartement van alle gemakken voorzien. Zwembad, sauna, fitness en speelruimte was 1 trap naar beneden. Ruime slaapkamer met king-size bed. Bedden waren netjes opgemaakt bij aankomst. Mooie moderne badkamer met luxe artikelen van Rituals. Badjas en voldoende handdoeken aanwezig. Hadden tevens gebruikt gemaakt van de ontbijtservice, maar helaas 1x vergeten op tijd te brengen (later alsnog geleverd) en de 2x keer een half uur te laat. Dit gemeld bij de receptie en hebben dit netjes opgelost en gecompenseerd. Complimenten hiervoor. Zeker een adres om naar terug te gaan.

Datum van verblijf: juni 2018