“Genoten maar genaaid”
Beoordeling van Restaurant De Koffiepot

Restaurant De Koffiepot
Geclassificeerd als nr. 5 van 13 Restaurants in Midsland
30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekker gegeten met goede service! Fijne sfeer en vers voedsel. Helaas was de cola twee jaar over houdbaarheid. Deze stond schaamteloos op de bon bij het afrekenen. Van een nieuwe cola was ook geen sprake, erg jammer.

29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dat begint zeldzaam te worden, maar in dit restaurant vind je het nog: echte aandacht. Zowel voor het eten (heerlijk, apart en met zorg bereid) als ook voor jou als gast. Een plezierige ervaring!

1 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Best een leuk eetcafé. Wij hebben hier geluncht, prima maar niet bijzonder. Een broodje schapenkaas met zeekraal bleek een vrij karig belegd broodje met een paar dunne plakjes schapenkaas en een takje zeekraal, voor 7 euro had het van mij wat opgeleukt mogen worden. Goede kaas overigens. Leuk dat er verschillende sapjes ter plekke vers worden geperst. Interessant detail: het toilet is in een nogal koud bij-/noodgebouwtje waarvoor je eerst door een overdekt gangetje buiten moet. Frisjes in januari.

1 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze maand 2x erg goed gegeten bij dit restaurant. De tweede keer heb ik als niet vegetariër vegetarisch gegeten en ook dat is een aanrader. Goede bediening, warme sfeer, kortom een aanwinst voor Midsland

2 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren te laat voor de supermarkt.
Lekker frietje en kroket gegeten. Zij was ook bereid om 16;00 een avondmaaltijd te maken terwijl de keuken eigenlijk pas later open ging.
Hebben uiteindelijk heerlijke pompoensoep meegenomen naar huis.
Zeer klantvriendelijk.

Reizigers die Restaurant De Koffiepot bekeken, bekeken ook

In Restaurant De Koffiepot geweest? Deel je ervaringen!