“Lekker en vriendelijk”
Beoordeling van Restaurant De Koffiepot

Restaurant De Koffiepot
Geclassificeerd als nr. 5 van 13 Restaurants in Midsland
2 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren te laat voor de supermarkt.
Lekker frietje en kroket gegeten. Zij was ook bereid om 16;00 een avondmaaltijd te maken terwijl de keuken eigenlijk pas later open ging.
Hebben uiteindelijk heerlijke pompoensoep meegenomen naar huis.
Zeer klantvriendelijk.

27 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik kom al sinds 1974 op Terschelling en sla als goede gewoonte de Koffiepot vrijwel nooit over. Ook vandaag niet, voor ‘t eerst sinds 2014 meen ik, loop ik weer eens aan. Nietsvermoedend bestel ik cappucino en cranberrygebak. Dat gebak blijkt kwarktaart te zijn, heel smakelijk overigens. Ik schrik wel van de rekening: € 6,20 Ik had natuurlijk eerst eens moeten kijken. Thuisgekomen kijk ik de menukaart er eens op na: inderdaad op de website van de Koffiepot niet (meer) te vinden. Dan houdt het voor mij na ruim 40 jaar op. Dit is geen gastvrijheid meer, maar plukken.

26 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De huidige menukaart staat niet op de website genoemd dus gingen we af op het oude menu uit april (wat er in juli nog wel op staat) en dat zag er goed uit.
Bij binnenkomst waren we enigszins verrast door het publiek: vakantie vierende jongeren. Wel jongeren die zich netjes gedroegen, maar we hadden het restaurant iets luxer ingeschat.
We begonnen voorzichtig door eerst alleen een voorgerecht te bestellen; sashimi van tonijn. De tonijn was goed en erg lekker. De groente van zeekraal en zeewier waren ook lekker en passend, maar de dressing en de pompoen en zonnebloem zaadjes waren meer passend bij een salade of de zaadjes bij een ontbijt. Een wasabi dressing of een heel klein beetje soja was een stuk smaakvoller geweest.
Op basis hiervan wilde we geen risico nemen en na wat wikken en wegen zijn we voor veilig gegaan en kozen we voor de spareribs. Prima ribs, niet geweldig. De dame die ons vervolgens vroeg of het gesmaakt had bleek de eigenaresse te zijn. Zij vertelde dat de risotto of de eendenborst veel betere gerechten waren geweest. Helaas kwam dit advies voor ons te laat en hadden we deze hulp, eerder op de avond, zeker kunnen gebruiken. We gaven het dessert een kans en de chocolade mouse zag er uit als een kunstwerk en was zeker lekker. Kortom, leuk restaurant, laat je adviseren want de kaart is per seizoen en doelgroep (jeugd!) verschillend. Wil je écht culinair eten, dan zijn er betere alternatieven op het eiland.

11 juli 2017 beoordeeld

ongeveer midden in een gezellinge straat met veel eet/drinkhuisjes. Zij hebben heerlijke cappucino en de lunches zijn goed verzorgd. Ook kun je er goed dineren.

24 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk ingericht met oude koffiepotten. Heel blij dat er verse thee op de kaart staat van gember met citroen. Je krijgt er een tini Tony chocolony erbij. Cranberry cheesecake en brownie waren lekker! Slagroom was echt top, zelden zo lekker op smaak en stevig gehad. Kindvriendelijk

Reizigers die Restaurant De Koffiepot bekeken, bekeken ook

West-Terschelling, Terschelling

In Restaurant De Koffiepot geweest? Deel je ervaringen!