“Mexicaans gegeten in een gezellige ambiance”

Mexicaans Restaurant El Leon Rojo
Geclassificeerd als nr. 7 van 13 Restaurants in Midsland
Keukens: Mexicaans
31 mei 2018 beoordeeld

Bij aankomst in ons nabijgelegen appartement van Landal viel ons dit Mexicaanse restaurant ons meteen op. Mooi terras en een leuk gebouwtje. Meteen besloten: daar gaan we eten. We hadden niet gereserveerd en het was behoorlijk druk. Toch nog een leuk tafeltje vlakbij de bar. Gezellige sfeer in het restaurant. Het zag er leuk ingericht uit. Genoeg om even rond te kijken. Allen een voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht genomen. Bij mij viel alles in de smaak. Pittige chorizo worstjes vooraf, enchilada met kip daarna en tenslotte vanille-ijs met cranberry's. De andere tafelgenoten waren ook tevreden. De bediening was vriendelijk en correct.

28 mei 2018 beoordeeld

In El Leon Rojo kun je het hele jaar door terecht voor een lekkere Mexicaanse maaltijd. De prijs kwaliteit verhouding is er goed.

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks dat t super druk was kon er toch nog een tafeltje gevonden worden. (Reserveren is beter) Het eten was goed maar ik miste het echte Mexicaanse. De inrichting ziet er leuk uit. Misschien iets te veel tafels voor de ruimte.

27 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond, op onze eerste avond weer op Terschelling, gegeten in El Leon Rojo. Erg vriendelijke bediening. Lekkere gerechten die best goed waren klaar gemaakt. Ondanks de drukte hoefden we niet extreem lang op het eten te wachten. De opmaak op de borden zag er goed uit. Na afloop lekkere koffie met een bonbon om het af te maken. Redelijke prijzen.

8 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke mix, Mexicaanse sfeer in een oude Terschellinger boerderij. Vriendelijke bediening en genoeg keus. Ook wat betreft hoeveelheid. Goed adres voor de variatie!

Reizigers die Mexicaans Restaurant El Leon Rojo bekeken, bekeken ook

West-Terschelling, Terschelling
West-Terschelling, Terschelling

In Mexicaans Restaurant El Leon Rojo geweest? Deel je ervaringen!