“Toptent!”
Beoordeling van Pura Vida Foodbar

Pura Vida Foodbar
Geclassificeerd als nr. 1 van 12 Restaurants in Midsland
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een toptent! Echt een aanvulling voor Terschelling! Heerlijk gegeten, en een keer wat ‘anders’. Super bediening ook. Aanrader!

5 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op basis van wat we op TripAdvisor lazen hier terecht gekomen. Niets teveel gezegd. Vegetarisch, veganistisch, vlees, vis, alles staat op de kaart, met verrassende smaken vanuit zo ongeveer de hele wereld. Prettige bediening, bamboe rietjes en katoenen servetten geven een duurzaam gevoel. Zeker proberen als je op Terschelling eens iets anders zoekt! Zowel lunch als diner.

5 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een geweldig restaurant met een hoofdzakelijk vegetarisch, veganistisch en glutenvrij eten op de menukaart. Voor wie een keer wat anders wil raad ik dit restaurant zeer aan. Hebben er heerlijk geluncht en daarna direct beslist om er ook te dineren. Goede keus geweest.

4 september 2019 beoordeeld

Pure Vida valt op in Terschelling! Dus je kan t niet missen in de dorps straat! Wij zijn hier 2x geweest. Relaxte mensen in de bediening en ook de ambiance en uitstraling van de zaak zien er heel mooi uit! De Visburger is een aanrader en eigenlijk alles wat op de kaart staat spreekt aan! Verder wordt het dan ook met aandacht en mooi opgediend geserveerd.

Datum van bezoek: augustus 2019
27 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag een heerlijke lunch gehad bij Pura Vida. Het was een warme dag , 29 graden, en het terras zat goed vol. We hadden een plekje vooraan. Ober had t druk maar omdat hij zo relaxed was , kwamen we gelijk in de juiste vibe Mooi tentje , ik voelde me persoonlijk weer even terug in Bali en dat op een redelijk druk winkelstraatje is knap ! Mooie kaart , veel om uit te kiezen.... zoveel dat je er eigenlijk wel terug moet komen om al dat andere te gaan proberen. Dus dat gaan we dan ook maar doen. Voor dochter van 7 was er ook een “gewone tosti” dat was fijn. Wij hadden een broodje met makreel. Mijn man gewoon brood , ik met glutenvrij. Nou dat was zooo genieten !! De smaken bij elkaar waren perfect. Heerlijk met zeekraal , zeewier en een pinda Hierbij hadden we een smoothie en een zo lekker kopje koffie. Wij zijn om .. we komen nog een keer !

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Pura Vida Foodbar bekeken, bekeken ook

Midsland, Terschelling

West-Terschelling, Terschelling

In Pura Vida Foodbar geweest? Deel je ervaringen!