“Heerlijk eten bij Pura Vida Foodbar”

Pura Vida Foodbar Terschelling
Geclassificeerd als nr. 2 van 13 Restaurants in Midsland
31 mei 2018 beoordeeld

Soms is het maar goed naar je medereizigers te luisteren. Mijn vriend had zijn oog laten vallen op dit restaurant. Hij houdt vooral van eerlijk voedsel. Geen vlees, soms wel vis. Ik verwachtte één of ander biologisch restaurant en schikte me in mijn lot. Ik had de vorige avond al voor de Mexicaan gekozen. Mijn keuze was een lamsburger van de grill. Anderen een visburger, grote bowl met gamba's en een grote bowl met zalm. Dat werd me toch een partij smullen. Mijn hamburger was voortreffelijk, geserveerd met frieten van de zoete aardappel. Wow. Aan de overkant keek ik al jaloers naar de bowl met gamba's van mijn vrouw. Dat zag er ook heel lekker uit. Dit was puur genieten. De nagerechten smaakten ook heel goed. Mooie taartjes. Zelf nam ik een Irish coffee. Attent werd mij gevraagd, of ik er ook suiker in wilde. Beter van niet dus. U als lezer begrijpt het al. De volgende avond er weer gegeten. Nu ben ik voor de gamba's gegaan. Dit restaurant is een echte aanrader.

28 mei 2018 beoordeeld

In dit restaurant is het eten net even anders dan de doorsnee restaurants. Je kunt kiezen uit verschillende kleine smaakvolle gerechten. Een wat hippere tent.

25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Genoten van het interieur. Lekker gezellig en relaxed. Leuke kaart met niet de standaard dingen. Aardige bediening.

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten maar dan net even anders dan de buren. Lekker terras om te chillen onder het genot van een goede gin tonic.

5 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Goede sushi rol en prima bowl met zalm.
Vriendelijke bediening en restaurant ziet er super leuk uit!

Reizigers die Pura Vida Foodbar Terschelling bekeken, bekeken ook

West-Terschelling, Terschelling

West-Terschelling, Terschelling

In Pura Vida Foodbar Terschelling geweest? Deel je ervaringen!