“Eindelijk goede koffie”

Geclassificeerd als nr. 2 van 13 Restaurants in Midsland
Beschrijving: Koffie-, thee- en chocoladebar
Beschrijving: Koffie-, thee- en chocoladebar
10 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zoek naar heerlijke koffie kwamen we hier terecht, echt over heerlijk die koffie en goed zitten leuke bediening ook nog mooie koffie- en theekadoos. We komen terug bij ons volgende bezoek aan Terschelling

21 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke koffie en thee....
En het gebak is onvoorstelbaar lekker!!.
Je zit er ook heerlijk rustig...

18 september 2018 beoordeeld

Oh, wat een lekkere scones en bonbons hebben ze hier. En ook nog eens allerlei soorten variaties koffie. De bediening was erg vriendelijk en leuk. Als er per ongeluk een mes valt ligt er zo weer een schone bij je op tafel, super!

Wij zijn hier heerlijk bijgekomen van de fietstocht. Ook leuk dat er nog wat spulletjes te koop staan.

25 augustus 2018 beoordeeld

Top locatie voor een lekkere koffie of thee met iets lekkers. Alles is van topkwaliteit en de smaken zijn sensationeel. Dus als je van Koffie of Thee houdt met iets er bij dan moet je echt een bezoek brengen aan De Oude Smidte.

25 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Sfeervol en lekker. Complimenten voor de achtergrondkennis van de producten die ze serveren. Heel leerzaam en interessant.

Reizigers die De Ouwe Smidte bekeken, bekeken ook

West-Terschelling, Terschelling

West-Terschelling, Terschelling

In De Ouwe Smidte geweest? Deel je ervaringen!