“Helemaal top!”
Beoordeling van T Wapen Van Terschelling

T Wapen Van Terschelling
Geclassificeerd als nr. 7 van 14 Restaurants in Midsland
31 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik snap werkelijk niet waar de negatieve recensies vandaan komen. Ik kon echt niks negatiefs ontdekken over dit pareltje op Terschelling. Het interieur was heel erg sfeervol en modern. Het springt eruit vergeleken met andere restaurants op het eiland. Het personeel was attent en vriendelijk. De eigenaresse doet er alles aan om het naar je zin te maken. Het eten was erg goed. Ik ben zelf niet van de sausjes over mijn vlees, dus dat bestel ik altijd apart. Lekker waren ook de ‘vergeten’ groente erbij. Verschillende gerechten uitgeprobeerd en alles was top. We hebben hier meerdere keren gegeten en het zat elke keer helemaal vol. Dat is altijd een goed teken. Gelukkig konden we na elke gezellige avond zo naar boven lopen aangezien we hier ook hebben overnacht. (Ook een aanrader). We voelde ons hier ontzettend welkom en thuis! Ga zo door! We komen zeker terug!

29 augustus 2020 beoordeeld

Een 12 uurtje, wrap pull chicken en gefrituurde bataat. Grote porties en heel smaakvol. De bediening was uiterst vriendelijk. We komen absoluut terug!

27 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren hier ook hotel gasten dus het was voor ons steeds thuis komen naar een lang dagje buiten. Wij kunnen hier terecht voor een borrel, lunch en diner. Eten en drankjes smaakte erg goed. Tip, Cranberry noten taart was echt heel lekker

27 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten. Antipasta plankje vooraf, en vis als hoofdgerecht. Over de duo van vis werd verteld dat dit zeewolf en zeebaars zou zijn, dit bleek echter zeewolf en zalm te zijn. Was uitstekend gebakken dus verder geen aanmerkingen. Grandberrytaartje met perenijs toe. Personeel was vriendelijk evenals de prijs.

23 augustus 2020 beoordeeld

Heerlijk gedineerd,met heel attent personeel. Je hoeft niet lang te wachten op eten en drinken. Aankleding zag er schitterend uit. Restaurant ligt aan een drukke straat van Midsland

Reizigers die T Wapen Van Terschelling bekeken, bekeken ook

West-Terschelling, Terschelling
West-Terschelling, Terschelling

In T Wapen Van Terschelling geweest? Deel je ervaringen!