Gratis annuleren tot 17-12-21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Beoordeeld op 25 mei 2021 via mobiele applicatie

Het hotel is en de kamers zijn mooi maar de horeca is beneden peil. Het menu is beneden niveau: 5 gerechten. Het ontbijt wordt tijdens de corona in papieren zakken geleverd en is kwalitatief teleurstellend. Kleine afbakbroodjes met smakeloze kaas en een heleboel verpakking. Jammer....

Kamertip: Geen tips. Ga lekker wandelen met een verrekijker om de vele vogels te bekijken
Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 11 april 2021

Heerlijk weekendje gehad bij de Walvisvaarder. Hele lieve en gastvrije medewerkers die graag met je meedenken. Heerlijk eten, ook in coronatijd, en goede service. Mooie en nette kamer. Al met al een heerlijk verblijf gehad!

Datum van verblijf: april 2021
Beoordeeld op 28 februari 2021

Een fijn hotel met zeer vriendelijk en gedreven personeel. Het bed was comfortabel in de tuinsuite die wij hadden en het (afhaal) eten heerlijk. Helaas hadden we op de site gelezen dat er een dvd speler aanwezig zou zijn, dus hadden we een hele stapel dvds meegenomen om de avondklok periode door te komen. Na vragen zou het snel geregeld worden, helaas na een aantal uur nog niks gehoord dus weer vragen. degene die het zou regelen was al weg dus zou een ander personeelslid het probleem voor ons oplossen. Na een aantal uur kregen we te horen dat het ook vandaag niet ging lukken en dat het de dag erna geregeld zou worden. De volgende dag hebben we alsnog niks gehoord en het toen maar gelaten.. zonde van al die bagage ruimte. Verder niks aan te merken op de hotel! als je geen dvd's komt kijken heeft het hotel weinig minpunten! :D

Datum van verblijf: februari 2021
Beoordeeld op 23 februari 2021 via mobiele applicatie

We komen hier vaker als we naar Terschelling gaan: de kamers zijn alles wat je wilt (goede bedden, fijne badkamer en schoon), het eten is er heerlijk, het is er knus en gemoedelijk en vooral de service is heel goed. Alles om je thuis te voelen.

Datum van verblijf: februari 2021
Beoordeeld op 26 oktober 2020

Mooi hotel midden Terschelling met alle voorzieningen. De kamer die wij hadden viel ons beetje tegen, maar niet onze prioriteit. Daarintegen het eten, en ontbijt zeer goed verzorgd en voor nette prijs. Ondanks de Corona regels waar ze zeer streng in zijn, maar goed gestuctureerd een uitstekende keuze! Ik zeg aanrader.

Datum van verblijf: oktober 2020