“Mooie huisjes op toplocatie”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt

Beoordeling van Park Zeebungalows

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 3 bijdrager
11 beoordelingen
5 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
“Mooie huisjes op toplocatie”
Beoordeeld op 6 december 2020 voor een verblijf in november 2020

Centraal op Terschelling gelegen huisjes op 1 minuut loopafstand van het bos, kwartiertje lopen naar Noordzee strand en waddenzee. Grootste supermarkt van het eiland op 3 minuten lopen. Zeer uitgebreid ingerichte keuken, grote (ouder) slaapkamer en kleinere 2e slaapkamer met 2 bedden. Veel privacy, terras op het zuiden (in November nog in de zon zitten!) en alles wat je nodig hebt is aanwezig. Schoon, bedlinnen kan bijbesteld worden. Wij verbleven in de “Zeehond” (heeft een houtkachel). Aanrader!

Datum van verblijf: november 2020
Rudyenada
1 beoordeling
“Woning ziet er leuk uit van buiten maar verdient achteraf wel aandacht aan de binnenkant.”
Beoordeeld op 9 september 2019 voor een verblijf in september 2019

Wij hebben zeebungalow “Zeeaster” afgelopen weekend 06-09-2019 t/m 08-09-2019 gehuurd,
Maar waren verbaasd over het feit dat er geen Bedlinnen en handdoeken waren.
Na een telefoontje richting de beheerder is dit alsnog gebracht, maar moesten wij er ook nog extra voor betalen.
Er staat op de boekingssite toch duidelijk bij de voorzieningen vermeld, inclusief handdoeken en inclusief Bedlinnen.

Wij kregen zo het idee dat ons een oor is aangenaaid.
Dat er betaald moet worden voor bedlinnen en handdoeken snappen wij ook wel.
Maar als er bij de voorzienigen vermeld staat dat het inclusief is, gaan we er vanuit dat dit bij de prijs is inbegrepen.
Op deze manier gaan we niet weer via tripadvisor boeken.
(Ik kan geen email adres van tripadvisor vinden dus doe ik het maar op deze manier)

Nog wat aandachtspunten zijn :
wc, douchedeur en kamerdeur schanieren hangen, hierdoor klemmen de deuren.
ook kan de douchedeur niet op slot (sleutel ontbreekt)
vloertegel in de douche ligt los.
douchekop kan niet versteld worden.
Dolce gusto koffie apparaat laat het water uit de voorraadtank lopen, water komt in het electra gedeelte onder de voorraadtank dit lijkt mij niet erg veilig.
Huisje is niet geschikt voor vier volwassenen, wat slaapvoorziening betreft.
Prijs is in onze ogen teveel, voor het aangebodene.

Datum van verblijf: september 2019
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Nee.
Passenger ...
“Top verblijf”
Beoordeeld op 10 september 2018 voor een verblijf in september 2018

Nette bungalow alles op en aan en heerlijke matras slaapkamers wel ietwat aan de krappe kant

Tijdens storing van de provider van tv en internet persoonlijke feedback van de beheerder is top.

Mss kleine tip om terras afsluitbaar te maken voor de hond.

Hebben een heerlijke rustig verblijf gehad voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: september 2018
Winand L
1 beoordeling
“Fijn huis op Terschelling”
Beoordeeld op 16 november 2017 voor een verblijf in november 2017

Het huisje wordt mooi opgeknapt, alles is er aanwezig, vaatwasser/wasmachine. Je kunt zo door het bos naar het strand

De enige minpunten:
Toilet en douchedeur kunnen niet op slot (schuifje bezet)
Ik vond de matrassen erg zacht.

Datum van verblijf: november 2017
Travel697 ...
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Leuk huis,mooie ligging”
Beoordeeld op 17 mei 2017 voor een verblijf in mei 2017
personen vonden dit een nuttige beoordeling

het is leuk huis, goed verzorgd , ligging is prima zeker wat de zon betreft.
Leuke uitvalsbasis om het eiland te verkennen.

Datum van verblijf: mei 2017
Karin2607
Blaricum, Nederland
Niveau 5 bijdrager
40 beoordelingen
16 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Voorzien van alle gemakken”
Beoordeeld op 29 december 2015 voor een verblijf in december 2015

Wij zitten op dit moment in de Zeeaster. Vierpersoons, maar gelukkig met zijn tweetjes. Sanitair mooi gemoderniseerd. Douche alleen vanuit de muur. Niet in hoogte verstelbaar. Ietwat onhandig als je je haar niet nat wilt hebben of kleine kinderen onder de douche wilt doen. Toilet apart!! Super lekker. Twee slaapkamers, bedden zijn in 1 kamer smaller! Er is weinig kastruimte. Keuken is super! Met afwasmachine en wasmachine. Netjes weggewerkt. De eethoek is prut. Leuke steigerhouten hoekbank, onderin ruimte voor tuinkussens en leuke tafel zou top zijn. De houtkachel doet het geweldig. WiFi doet het prima! Verlichting kan iets sfeervoller. Dubbel lichtje boven bank met ook een arm richting stoel. Lamp op hoge kast. Minder sterke lampen boven de tafel. Wij snappen dat mensen van privacy houden, maar voelen ons opgesloten. De coniferen in breedte halveren en in hoogte ook wat scheelt vast al veel!
Komen we terug? Wellicht volgend jaar Kerst weer, voor twee personen is dit een prima huisje. Lekker lezen en genieten van dit eindeloze eiland! Goede beheerder ook!

Datum van verblijf: december 2015
Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Service
Pluspunten: Keuken, sanitair
Minpunten: De coniferen
Reisgroep: Partner
Aanbevolen voor:
Oudere reizigers Mensen met huisdieren
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
Antwoord van management
30 dec 2015
dank je voor de prima beoordeling. we zijn bezig met een lichtpaln voor de bungalow. Ook zullen we nog eens kijken naar de coniferen. In de woonkamer staat een erg grote kast voor kleding in de slaapkamers is de opbergruimte gering
Clarjos
Amsterdam, Nederland
Niveau 2 bijdrager
5 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 nuttige stemmen
“Matig en donker van binnen”
Beoordeeld op 2 januari 2015 voor een verblijf in december 2014
personen vonden dit een nuttige beoordeling

Bungalow is nogal uitgeleefd en het ruikt naar schimmel. Meubilair en entourage binnen is erg sober. De douchecel loopt over. wifi deed het slecht. Nogal donker van binnen en heb mijn hoofd vaak gestoten aan schuine dak. Prijs kwa
Iteit verhouding onjuist

Datum van verblijf: december 2014
Antwoord van management
10 jan 2015
Vriendelijk dank voor de review.
het is waar dat wifi het niet goed deed, we hebben onmiddellijk de storing opgespoord en een nieuwe router besteld en geplaatst. De andere opmerkingen kunnen we helemaal niet plaatsen, het lijkt of deze gast over een andere bungalow oordeelt dan die in ons parkje, meubilair, keuken, badkamer douche zijn alle splinternieuw en de woning is erg zonnig gelegen. Om vocht tegen te gaan is ook vorig jaar schelpenisolatie aangebracht onder de woning . Laat ons hopen dat twee dagen geen wifi het oordeel over andere zaken niet heeft vertroebeld
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren
Vertrouwd door reizigers
Je gratis vermelding instellen
US$USD
Nederland
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.