“Leuke locatie met buitenterras”
Beoordeling van De Rustende Jager

De Rustende Jager
Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Restaurants in Formerum
Keukens: Midden-Europees
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
26 september 2020 beoordeeld

Wij kwamen hier voor de lunch.
Buiten op terras gezeten maar door de grote boom helaas geen zon. Wel gezellig terras.
Mijn man had de uitsmijter was lekker maar niet speciaal. Net als thuis.
Mijn pannenkoek met kaas en spek was lekker. De gemberthee was niet lekker.

Datum van bezoek: september 2020

21 september 2020 beoordeeld

Het wel/niet reserveren was een beetje rommelig. We konden niet reserveren, maar toen we kwamen was er pas plaats om 20.00 uur!
Het eten was oké. Mijn man had slibtongetjes die waren prima, maar mijn kogelbiefstuk was niet echt mals, ondanks het vleesmes niet goed weg te krijgen.......heel jammer.
Ondanks dat. We hebben daar heerlijk gezeten.

Datum van bezoek: september 2020
1 september 2020 beoordeeld

Groot terras met uitzicht en populair. Je kunt buiten wachten of je laten bellen als er weer een tafel vrij komt. Gesmeerd bestelsysteem, leuke meiden in de bediening en uitstekend eten. Prettige prijzen. Je krijgt ruim voldoende. Ondanks drukte geen haastgevoel.

27 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke plek om te zitten. Prima gegeten en fijne bediening. Taartje met bladerdeeg is wel een must om te proeven.

23 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima plek om te eten. Standaard kaart van goede kwaliteit. Bediening loopt vlot en heeft in de gaten wat er nodig is. Corona beleid wordt slim toegepast

Reizigers die De Rustende Jager bekeken, bekeken ook

West-Terschelling, Terschelling
West-Terschelling, Terschelling

Midsland, Terschelling

In De Rustende Jager geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.