TripAdvisor

Beoordeling van Restaurant de Visserman

Restaurant de Visserman
Geclassificeerd als nr. 2 van 13 Restaurants in Stavoren
13 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten, gezellige tent, keurig en vlot personeel. Kortom een , zeker een aanrader wanneer je met je boot in de oude haven ligt.

Datum van bezoek: september 2019

8 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker geluncht, simpele kaart maar erg lekker! Goede bieren, lekker zitten en super vriendelijke personeel

Datum van bezoek: juni 2019
8 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op goede lokatie gelegen, prima kroeg/ eetcafé. Vooral buiten zit je aardig met uitzicht op de oude binnenhaven waar de bruine vloot haar ligplaats vindt.
Overdag lekkere broodjes, pannenkoeken, uitsmijters e.s. Vanaf 17.00 eenvoudig diner.

Datum van bezoek: juni 2019
12 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt heerlijk gegeten en heel gastvrij een echte aanrader
Niet te groot dus lekker persoonlijk
Super plekje om buiten te zitten

Datum van bezoek: september 2018
21 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het blijft 1 van de mooiste plekjes van Stavoren. En iedere keer wanneer we hier zijn en heerlijk op het terrasje gaan zitten bestellen we de inktvis ringen en die zijn echt heerlijk. En we hebben ‘s avonds een heerlijk toetje genuttigd een Dame blanche en een chocolade taartje. En die waren ook weer formidabele

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Restaurant de Visserman bekeken, bekeken ook

Stavoren, Friesland

In Restaurant de Visserman geweest? Deel je ervaringen!