TripAdvisor
Inbox
Zoeken
Hoogtepunten uit beoordelingen
Leuke hotel!

Leuk hotel met een unieke slaapplaatsen. Zeker een aanrader! Het restaurant is wel aan vernieuwing ... meer lezen

4 weken geleden beoordeeld
Hansd666
via mobiele applicatie
Vrouwtje van Stavoren

We stonden kort bij het beeldje en hadden het niet opgemerkt. Is kleiner dan verwacht. De legende ... meer lezen

4 weken geleden beoordeeld
VivianaV484
Lees alle 46 beoordelingen

Beoordeeld op 5 september 2019 via mobiele applicatie

Was in de veronderstelling dat het beeld, bekend van het sprookje/legende groter was. Is net als de zeemeermin in Kopenhagen, stuk kleiner leuk om het verhaal nog een keer te lezen (in 5 talen)

Beoordeeld op 14 augustus 2019 via mobiele applicatie

Het beeld is kleiner dan verwacht, en staat aan de ophaalbrug. Het
bijhorende verhaal staat op een bord eronder. Hoort zonder twijfel bij een bezoek aan deze kleine ‘elfstedenstad’.

Beoordeeld op 13 augustus 2019

Dit beeld spreekt Meer aan als je het verhaal van het vrouwtje kent. Het is leuk om even gezien te hebben

Beoordeeld op 10 juli 2019 via mobiele applicatie

15 meter van het bekende vrouwke.
Dus in Stavoren een hotspot.
Aankleding van toch wel wat jaren geleden.
Eten en drinken: prima qua eten.
Lekkere salade met kip e.d.
Mijn zalm met frites en groenten, heerlijk.
We wilde een witte wijn, men had alleen chardonnay, is wel heel weinig keus en wij houden niet van chardonnay dus maar rood, een merlot. Die was wel lekker.
De dame die onze bestelling opnam was wat nors, tja als je Brabants bent vind je dat wat minder.
Wat vriendelijker en meer wijn keus was 4 bolletjes geweest bij waardering.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 5 juli 2019

Veel over gehoord en eindelijk gezien erg leuk. Een bezoek aan Stavoren is dit een must mag je niet missen en ook de fontein niet bij het haven hoofd

Datum van activiteit: juli 2019