HennySchaijk
Groningen, Nederland

bijzonder gastvrij hotel

Beoordeling van De4dames
4,0 van 5 bollen12 jun 2022 beoordeeld
Dit leuke hotel bezochten we voor de vierde keer. Tot onze aangename verrassing werden we herkend en warm welkom geheten. De grote kamer is vrij sober maar prima, met goede douche en lekker bed. Het ontbijt heeft alles wat je wenst, diverse broodsoorten, worst en kaas, muesli, zuivel, vruchten en sappen, naast enkele eiergerechten. Met als bijzonderheid suikerbrood en een soort potjeskoek. en niet te vergeten een zeer gastvrije bediening. Ook gedurende de rest van de dag kun je er uitstekend eten. De kamers zijn wel wat gehorig en het hotel-restaurant is niet de allergoedkoopste keuze. Wij komen terug.
Datum van verblijf: juni 2022
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
    Gratis parkeren
        2.7 km van De4dames
        1.3 km van De4dames
        Meer hotels in Schiermonnikoog bekijken
        Beoordeeld op 21 mei 2022

Wilde graag iets eten van de diner menu kaart. Konden alleen binnen in een ongezellige hoek zitten want als we buiten aan een tafeltje zouden plaatsnemen dan was het diner menu niet beschikbaar. Voor buiten blijkbaar andere kaart. Wat mij heeft gestoord is de ongeïnteresseerde manier waarop ons dit kenbaar werd gemaakt. Het gaat de 4 Dames schijnbaar te goed en daardoor kunnen zij zich blijkbaar deze onaangename houding jegens gasten permiteren. Jammer.

Datum van verblijf: mei 2022
        Beoordeeld op 9 oktober 2021 via mobiele applicatie

Het is een sfeervol ingericht restaurant met goede keuken en vriendelijke bediening. Wat erg jammer is dat het enorm lang duurt voordat de bediening tijd voor je heeft. Te druk of te weinig personeel. Ook is de aucostiek erg slecht. Je zit tegen elkaar aan te schreeuwen. Jammer want een goede keuken en leuke inrichting worden teniet gedaan

Kamertip: Niet in het weekend
        Datum van verblijf: oktober 2021
        Beoordeeld op 22 september 2021 via mobiele applicatie

Terwijl we op vakantie waren in Friesland, boekten we een overtocht voor 1 dagje naar Schiermonnikoog.
        We zaten in een Landal park en vanaf de haven van dit park voeren we binnen 1 uur naar Schiermonnikoog.
        Via de Lauwerszee voeren we door de sluizen de Waddenzee op, binnen 1 uur waren we aan de overkant waar al een bus klaar stond om ons in 10 minuten naar het centrum in het dorp te brengen.
        Van een vorig bezoek kenden we dit fraaie restaurant annex wijnbar al.
        Wij namen plaats op het terras en omdat het toch wel fris was, vroegen we of een van de terras heaters aan kon, dit was geen enkel probleem en werd direkt gedaan.nu zaten we uiters comfortabel en konden we bestellen.
        Eerst voor beiden 1 glas droge witte wijn, voor mij een chardonnay en voor mijn man een sauvignon blanc.
        Een ruim geschonken glas werd al snel door een uiterst vriendelijke serveerster gebracht.
        Voor mijn man bestelden we een Libanese schotel met rendang, een heerlijk gekruid stoofpotje met rijst en cocos en voor mij Libanees brood met diverse heerlijke verse groentesoorten overdekt met geitenkaas en olijven.
        Beide schotels zagen er prachtig uit en met nog een glas wijn erbij zaten we heerlijk buiten onder de warmte van de heater te smullen.
        Daarna bestelden wij nog een dessert, voor mij chocolade mousse en voor mijn man limoncello ijs, genieten !!
        Na nog een kopje koffie gedronken te hebben vertrokken we weer, al weer hebben we in dit leuke restaurant werkelijk heerlijk geluncht.
        Wij komen dan ook graag nog een keer terug als we weer eens op Schier zijn.

Datum van verblijf: september 2021
        Beoordeeld op 25 augustus 2021

(heb er helaas niet geslapen)

Maar super lekker eten,
        Als je om hulp vraagt dan helpen ze je,
        En soms geven ze je ideeën voor eten of drinken.
        Hele goede sfeer gezellig veel keuzes uit: drinken eten.

Ik zelf raad je aan om daar eens te gaan eten.

Datum van verblijf: augustus 2021
        Beoordeeld op 15 juni 2021

Wij hebben hier 2 avonden heerlijk gegeten. De bediening is erg vriendelijk, de sfeer heel relaxt, het eten en de wijnen heerlijk. Op de kaart vind je een mix van lokale ingrediënten en eigentijdse gerechten. Absoluut een aanrader.

Datum van verblijf: juni 2021