“Nooit meer”

30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vergane glorie!!!
Zeer teleurstellend!!
Nooit meer!
Ontbijt ronduit slecht.Waterige koffie, keihard gekookt ei, jus d’orange van een goedkoop merk uit pak.
Matrassen ongelijk.
Sleetse materialen.
Afgebroken windvanger.
Bij diner s’avonds maar vertrokken naar een andere lokatie.
Personeel was te druk met andere gasten.

10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

En ook onze lab is meer dan welkom. Onze eerste avond eten we altijd bij vdW, de ossenstaartsoep is een aanrader

1 mei 2018 beoordeeld

Nog steeds de sfeer van vroeger: Gezinnen inclusief kleinkids en grootouders genieten in de ouderwetse eetzaal van het dagmenu of a la carte. Hier nostalgische specialiteiten als Wellington, Paling met aardappelsalade etc. Maar ook het dagmenu biedt veel waar voor je geld.

16 maart 2018 beoordeeld

Driegangen menu voor een schappelijke prijs. Het hotel en restaurant zien er nostalgisch statig uit. Maar het eten is verrasend modern. Prima vegetarisch eten, voldoende keus en ruime porties..Bediening en entourage is formeel.

1 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Buiten is het behoorlijk koud dus hoog tijd voor een warme versnapering. Binnen lijkt de tijd te hebben stil gestaan. Lekker weggezakt in de grote fauteuils bij de lage tafels waan je je in een oude film. De sfeer is heel gemoedelijk en het is behoorlijk druk (en vooral heel warm). Het duurt een tijdje voordat de tosti's er zijn maar ze smaken dan ook lekker. Bij een bezoek aan Schiermonnikoog moet je ook bij Van der Werff zijn geweest.

Reizigers die Restaurant des Hotel van der Werff bekeken, bekeken ook

Schiermonnikoog, Friesland

In Restaurant des Hotel van der Werff geweest? Deel je ervaringen!