Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Priceline
Beoordeeld op 25 januari 2013

Met een veiling een nachtje gelogeerd.
Heerlijke bedden!
Wat oudere kamers/badkamers maar alles functioneert en is schoon dus geen enkel probleem.

Het eten 's avonds was gewoon goed, heerlijke patatjes. De aardappels waren wat minder, zo ook de pepersaus.
Het ontbijt.. tja dat was gewoon prima in orde.
Heerlijk warme kaiserbroodjes, nog warm gebakken heel brood wat je zelf snijdt, een toaster, yoghurt, fruit, lekker beleg.

Wel een erg gehorig hotel.

Datum van verblijf: januari 2013
Beoordeeld op 25 augustus 2012

Afgelopen week tijdens een fietstocht op terras geweest om iets te eten en te drinken.
Mijn vrouw bestelde koffie en oranjekoek, zij kreeg een minimaal stukje koek plus een bakje matige automatenkoffie. Zelf een glas icetea en een kopje gebonden kreeftensoep (soep van de dag) besteld. De icetea werd zonder ijs geserveerd, na vraag om ijs werd het glas abnormaal vol ijs gedaan. De soep was absoluut een afknapper. De soep was niet gebonden en in een gele waterige massa dreven een paar miniscule stukjes kreeft(?). De smaak was zeer slecht. Op de vraag van de serveerster, of alles naar wens was, aangegeven dat ik de soep erg slecht vond. De reactie was, dat ze "het door zou geven". Geen excuses, niets!
Voor dit kopje "soep" werd wel bijna 5 Euro berekend.

Datum van verblijf: augustus 2012
Beoordeeld op 30 mei 2012

We hadden 6 vouchers gekocht van het kruidvat en konden hier 3 kamers van boeken
om en weekend met familie NAAR familie te kunnen
op de site van de kruidvat werd aan gegeven dat er ruimte was in hotel boslust
omdat ik graag wilde weten of er 3 kamers vrij waren heb ik hotel boslust zelf gebeld
om hiernaar te informeren de dame die in sprak keek in de boekingen
en gaf aan dat er meer dan voldoende plaats was op de dag dat wij wilde komen , maar
ik zou de volgende dag door de eigenaresse terug gebeld worden , toen ik aangaf dat ik bang was dat die 3 kamers dan bezet zouden zijn , bevestigde ze dat dat echt niet het geval zou zijn de volgende dag omdat het hoogseizoen dan voorbij was en er was nog echt meer dan genoeg ruimte geen probleem !!!
volgende dag belde de eigenaresse met de mededeling dat de vouchers van het kruidvat te goedkoop waren en zij er te weinig op verdiende en dus niet drie kamers in het weekend wilde laten boeken door mij ???? vreemd en schandalig want , de het koste mij 25 euro perkamer
aan de kuidvat en dan waren de extra kosten bij dit hotel zo veel dat ik 3 euro per persoon minder betaalde dan een normale gast die geen kruidvat bon had ,
maarja toen ik aandrong dat ik toch graag met mijn familie bij hun wilde boeken zei ze dat ze in de pc had gekeken en dat alles ineens VOL was , nouja moet niet gekker worden dus ik zei
zou ik dan eind september mogen boeken dat is ook nog vrij bij de kruidvat , nee is ook al vol was haar antwoord echt schandalig ,
toen ik haar erop aansprak dat het wel erg vreemd was dat het nu ineens helemaal vol was
werd ze zwaar geirriteerd en vroeg of ik haar voor leugenaar uitmaakte
dit werd mij te gortig en heb een kort en bondig antwoord gegeven en de hoorn op de haak gegooid DIT HOTEL VERDIENT EEN DIKKE 0,0 BIJ MIJ en ga zeker een klacht bij de kruidvat indienen

Datum van verblijf: september 2011
Beoordeeld op 15 februari 2012

Afgelopen weekend een nacht in dit hotel doorgebracht. Wij werden zeer gastvrij ontvangen, prima ruime kamer en lekker bed. Wij waren zeer tevreden over het hotel.
Heerlijk ontbijtje met verse broodjes, eitje enz. Ook het diner 's avonds was heerlijk. Bediening was erg vriendelijk.
Kortom een aanrader.

Datum van verblijf: februari 2012
Beoordeeld op 21 november 2011

Heel plezierig weekend gehad in Boslust ( 2 nachten )
Lekker gegeten, prima service en gezellig personeel
We komen in het voorjaar zeker nog een keer

Datum van verblijf: oktober 2011