TripAdvisor

Venezia
Geclassificeerd als nr. 8 van 11 Restaurants in Oosterwolde
Keukens: Italiaans
14 september 2019 beoordeeld

Vriendelijke bediening, heerlijke pizza, de bestelde spaghetti “ verdronk” in de hete saus waardoor de spaghetti doorgaarde en papperig werd. Jammer!

Datum van bezoek: september 2019

3 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze zomer (Juni) en nu (Januari) gaan afhalen. Zeer tevreden. Lekkere pasta en lekkere pizza.

Wanneer we hier nog eens zijn, zullen we dit zeker opnieuw doen. Jammer dat er geen desserten mogelijk zijn om mee te nemen (tiramisu)

Datum van bezoek: januari 2019
3 september 2018 beoordeeld

Vriendelijke bediening, lekker gegeten. Gezellige sfeer, ook omdat het restaurant, hoewel niet helemaal vol, toch redelijk wat eters had.

Datum van bezoek: september 2018
2 september 2018 beoordeeld

Op zich een goede lekkere pizza, bodem was echter aan de harde kant. Vriendelijke ontvangst en goede bediening. interieur restaurant is gedateerd, vooral de stoelen zaten niet prettig.

Datum van bezoek: augustus 2018
13 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij binnenkomst vriendelijke ontvangst. Prima pizza's s gegeten; Willy en 4 Stagione en een salade tricolore. Wij vonden de salade een beetje flauw, wij vragen om olijfolie en iets pittigs om de salade aan te maken. Groot is de verbazing als hiervoor €1,50 wordt berekend!! Hebben nog nooit hoeven betalen voor olijfolie. Peper en een beetje pesto. Ook de vraag om wat eenxtra parmezaan kostte €2,00, die later van de rekening werd gehaald. Jammer, een gemiste kans, want de pizza's waren hartstikke goed!!!

Datum van bezoek: april 2018

Reizigers die Venezia bekeken, bekeken ook

Oosterwolde, Friesland
Drachten, Friesland

Oosterwolde, Friesland

In Venezia geweest? Deel je ervaringen!