Beoordeeld op 7 september 2019 via mobiele applicatie

Wij verbleven hier één nacht op doorreis. Alles was netjes schoon, het personeel is vriendelijk en het ontbijt was prima, maar het hele gebouw is enorm gedateerd. Er komt bijna geen water uit de kranen / muffe lucht op kamers en gangen. Vloerbedekking met vlekken, kapotte schuifwand in de badkamer (geen deur), jaren 70 sanitair, kleine, dunne handdoekjes. Ook zijn de kamers erg gehorig. Niet aan te raden, wat ons betreft. Je betaalt niet veel, maar moet dan ook rekening houden met geen enkele vorm van luxe of moderne uitstraling.

Beoordeeld op 3 september 2019

3 nachten in hotel de zon geweest.
Kamer is groot genoeg, voldoende ingericht.
2 makkelijke stoelen was fijn geweest, nu stonden er 2 rechtopzitters.
Bedden lagen goed, niet doorgezakt
Kamer, douche en toilet waren schoon, jammer dat de douche niet afgesloten kon worden dmv een deur of gordijn
Hotel ziet er sjofel uit, een opknapbeurt zou wel op zijn plaats zijn
Parkeerplaats is klein
Eten is niet geweldig, niet echt hotel waardig,maar wij zijn lastige eters
Ontbijt was prima en voldoende , verschillende soorten broodjes, joghurt en kwark, sap, roerei en gekookt, vers fruit, warme broodjes en croissants.
Alleen de koffie was niet geweldig, zonde een mooi apparaat, maar slappe hap.
Maar als je een top hotel verwacht, betaal je een topprijs....
Voor een paar dagen is het zeker goed te doen
WiFi was supersnel en gratis, t.v. Zenders ook goed

Kamertip: Alle kamers zijn op 1 of 2 hoog
Beoordeeld op 2 september 2019

Jammer dat het zo gehorig was. Wij hadden de televisie aanstaan en hoorden het
geluid van de televisie van de kamer naast ons er doorheen. Dit was toch wel erg storend. Verder waren we heel tevreden. Geluid was van beide kanten niet te luid.

Kamertip: Wij hadden een schijnwerper gericht op het parkeerterrein, scheen precies in onze kamer.
Beoordeeld op 12 augustus 2019 via mobiele applicatie

Vergane glorie, geweldig punt en sommige dingen zien er nog wel redelijk uit, maar moet nodig opgeknapt worden... als dit gebeurt dan kan het nog wat worden ,sorry voor ons nooit meer.... ontbijt stelde jammer genoeg niet veel voor, was goed maar niks bijzonders.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 10 augustus 2019

Eten is prima. Contact is prima, maar het gebouw vertoont op vele plekken mankementen. Dus helaas ook de hotelkamer. De w.c. is lager als gemiddeld, dus bij het plaatsnemen mis je de centimeters en kom je met een plof op de bril terecht. Veel lawaai s morgens door vertrekkende buitenlandse werkers, die het hotel gebruiken als basis.

Datum van verblijf: augustus 2019