Recklinghausen
Ferwert, Nederland

Heerlijk gegeten ( beoordeling restaurant)

Beoordeling van Zee van Tijd Holwerd
5,0 van 5 bollen27 sep 2022 beoordeeld
Gedurende de afgelopen 3 maanden 3 keer uitgebreid gegeten bij Zee van Tijd in Holwerd.
Een mooi terras voor een lekker biertje en een hapje, bijzonder inrichting met lange banken, losse stoelen en losse tafeltjes. Je zou kunnen twijfelen over het zitcomfort....niets is minder waar! Gezellig en goed (lang) getafeld en comfortabel genoten van alles wat de kaart te bieden heeft.
Een perfecte prijs/kwaliteit verhouding, heerlijk verse producten en zeer vriendelijke medewerkers.
De laatste jaren niet vaak op herhaling in hetzelfde etablissement gegeten, bij Zee van Tijd wijk ik duidelijk af van mijn gewoonte.
Een aanrader!
Datum van verblijf: augustus 2022
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Lol.travel
      12.1 km van Zee van Tijd Holwerd
      12.3 km van Zee van Tijd Holwerd
      Meer hotels in Holwerd bekijken
      Beoordeeld op 6 september 2021 via mobiele applicatie

Waar de meesten op rotonde snel de afslag nemen richting de veerboot naar Ameland, hadden wij tijd over en bezochten wij “zee van tijd” in Holwerd. Het plaatsje lijkt een beetje stilgestaan te hebben in de tijd en daar is het niet erg om wat tijd te doden. Midden in het dorpje zit “zee van tijd” dat een beetje een kopie is van haar zusje op het eiland. Aangezien het hotel is is de keuken de gehele dag geopend en is dus prima toeven voor een koffie, lunch of diner voordat je op de veerboot stapt. De menukaart is modern en heeft voor iedereen wat. Aangezien wij lunchten kozen we voor de steak tataar, de tosti en een pretzelbun met zalm. Mooie gerechten, goede porties. De bediening is lekker vlot en dus vloog de tijd voorbij en moesten wij ons ook gaan laten overvaren.

Datum van verblijf: september 2021
      Beoordeeld op 28 juli 2023

Datum van verblijf: juli 2023
      Beoordeeld op 5 maart 2022 via mobiele applicatie

Kamertip: Possibilités de stationnement dans les rues autour de l"hôtel.
      Datum van verblijf: maart 2022