“Bolognese lasagne uit Zuid-Italie?”
Beoordeling van Sondrio Pizzeria

Sondrio Pizzeria
Geclassificeerd als nr. 11 van 59 Restaurants in Drachten
Keukens: Italiaans
3 weken geleden beoordeeld

Na de lovende recensies hier gisteren wezen eten met mijn moeder. De verwachting was hooggespannen want naar verluid zijn er pizzeria's en pizzeria Sondrio. Groot was dan ook de ontgoocheling. Ik bestelde pizza prosciutto. De bodem was als steen zo hard en er was nauwelijks doorheen te komen met het mes. Het had meer weg van een diepvriespizza die te lang in de oven heeft gezeten dan van een echte Italiaanse pizza. Met stip een van de slechtste pizza's die ik gegeten heb. Mijn moeder had lasagne Bolognese uit Zuid-Italië, wat op zich al bijzonder is aangezien Bologna niet in Zuid-Italië ligt maar in Emilia-Romagna. Het smaakte alsof de lasagne tot moes was gekookt en opgewarmd in de magnetron. Lasagnes uit de supermarkt zijn beter maar kosten niet dertien euro!! Ik had parpedelle met tomatensaus en sukade, helaas zat er totaal geen smaak aan en was de parpedelle veel te gaar terwijl die al dente hoort te zijn. Voor vijftien euro had ik toch wat beters verwacht!

Dat dit restaurant zulke lovende recensies krijgt verbaast mij, want de authentieke smaak van Zuid-Italië vind je hier absoluut niet. De bediening is wel enorm vriendelijk en daarom spijt het me dat ik de positieve geluiden over de keuken niet kan bevestigen.

Datum van bezoek: juli 2021
Oreste A, Eigenaar van Sondrio Pizzeria, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

Beste Harm,

Dank voor uw beoordeling.

Allereerst, wat vervelend dat u geen goede ervaring heeft gehad bij Sondrio da Luca en dat alle gerechten niet naar wens zijn geweest. Zoals u zelf schrijft zien wij vaak lovende recensies en herkennen wij Sondrio da Luca ook niet in uw ervaring.

Betreft de lasagne zijn wij ons er van bewust dat deze niet uit Zuid-Italie komt. Onze chef komt hier echter wel vandaan, vandaar dat zij de lasagne op haar manier volgens Zuid-Italiaans recept bereidt, zoals beschreven staat op onze menukaart.

Sondrio da Luca staat voor kwaliteit en verbetering en komen wij dus graag met u in contact om uw ervaring te bespreken.

Met vriendelijk groeten,
Team Sondrio da Luca

16 november 2020 beoordeeld

Nog nooit zo een slechte pizza gegeten . Wat plakjes rood op de pizza met een paar kleine stukjes ananas uit blik. Wat een afgang voor 15 euro nb

Datum van bezoek: november 2020
22 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Op het buitenterras gezeten. Bediening is attent een heel vriendelijk. Het voorgerecht bestaande uit verschillende gerechtjes is aan te bevelen en heel verrassend. De zelf gemaakte pasta en sauzen zijn heerlijk en niet van de doorsnee Italiaanse pizzeria kwaliteit. Pizzas zijn groot en goed belegd.
Alleen het ijs had een vreemde korrelige structuur. Zeker aan te bevelen.

Datum van bezoek: augustus 2020
17 augustus 2020 beoordeeld

The place to be in Drachten e/o. Dit echte Italiaanse restaurant is uniek en staat voor de puurheid van Italiaans tafelen. Lekker buiten gegeten (15/8), een zeer warme en vriendelijke ontvangst. Alsof je bij je familie thuis komt eten. En zo werd het eten ook aangeboden.

Van alles wat neerzetten? Natuurlijk. Antipasti, primi, secondi, pizze en dolci voor 4 (+1) personen. Caprese, bruschette met tomaat en peperonata, polpette (huisgemaakte gehaktballetjes) en carpaccio di bresaola. Filleto con crema di funghi, Norma (pizze special), Prosciutto pizza en penne amatriciana. Tiramisu en de goddelijke pannacotta.

Wat een feest, super lekker gegeten en wat een gezelligheid. Proeven we toevallig (?) ook nog de huisgemaakte Limoncello di Luca. Produzione Propria. Waanzinnig lekker, heerlijk zacht en fris, puur genieten. Maar een flesje mee naar huis genomen!

Arrivederci!

Datum van bezoek: augustus 2020
3 juli 2020 beoordeeld

Héérlijke pizza's; en een ontzettend vriendelijke ,gastvrije, attente en gezellige. bediening! Hulde!!

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die Sondrio Pizzeria bekeken, bekeken ook

In Sondrio Pizzeria geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.