“Erg lekker eten ”
Beoordeling van Koriander

Koriander
Reserveren met
Koriander is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 2 van 50 Restaurants in Drachten
27 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was echt lekker. De bediening erg vriendelijk. Alleen kon je wel ruiken dat hij rookt (dit is niet echt de bedoeling). We hebben een zes gangen menu gehad. De amuse was erg lekker.
De eend was perfect en de manier waarop ze een groente gerechtje hadden gemaakt was ge-wel-dig. Een sjalotje met prei, zo ontzettend lekker. De kabeljauw was ook fantastisch. Eigenlijk was alles heerlijk.
De kunst aan de muur is wel echt lelijk, maar verder zijn we erg tevreden.

20 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met aantal collega’s gegeten. Mooie ambiance met geweldige zwart wit foto’s aan de wand van jazz musici. Heerlijke 5 gangen menu met combinaties van vis en vlees. Mooi kaasplankje met goede port. Mooie bijpassende wijnen en attente bediening. Echte aanrader!

18 juni 2018 beoordeeld

Voor een speciale gelegenheid hadden wij een arrangement bij Koriander geboekt met een haal- en brengservice bij een B&B in de buurt van Drachten.

Dit bood ons de gelegenheid om optimaal te genieten van de culinaire verrassingen en uitstekend gekozen wijnen. Bij de reservering had ik een aantal specifieke wensen voor de aankleding van de tafel gegeven en deze waren volledig naar wens doorgevoerd.

Na het ontvangst met (gevraagde) champagne hebben wij genoten van de heerlijke gerechten waarbij er een keuze was voor aanvullende gerechten (een aanrader). Je komt tenslotte niet elke week in een restaurant met Michelinster!

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kozen voor de 5 gangen verrassingsmenu. Uitstekende kleine gerechtjes die goed op smaak waren en mooi waren gepresenteerd. Inrichting restaurant prettig en ruim opgezet. Heerlijk dat de tafels niet zo dicht op elkaar staan; dat zie je tegenwoordig niet zo vaak meer. Bediening vriendelijk en informeel. Je hebt hierdoor zeker niet het gevoel dat je in ster restaurant eet wat voor ons prima is. Zeer korte toelichting bij het wijnarrangement en gerechtjes. Kaaswagen is zeer uitgebreid; smullen!

15 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hoewel wij de avond de enige gasten waren hadden wij een gezellige avond. Dit mede door de vriendelijke grappige bediening.
De gangen waren mooi opgemaakt en de combinaties perfect.
Sterwaardig? Absoluut!
De inrichting is sfeervol maar wel erg klassiek, welke denk ik hoort bij een sterrenrestaurant.
Voor herhaling vatbaar? Ja!

Reizigers die Koriander bekeken, bekeken ook

In Koriander geweest? Deel je ervaringen!