“Restaurantweek”
Beoordeling van Koriander

Koriander
Reserveren met
Koriander is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 2 van 50 Restaurants in Drachten
15 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hoewel wij de avond de enige gasten waren hadden wij een gezellige avond. Dit mede door de vriendelijke grappige bediening.
De gangen waren mooi opgemaakt en de combinaties perfect.
Sterwaardig? Absoluut!
De inrichting is sfeervol maar wel erg klassiek, welke denk ik hoort bij een sterrenrestaurant.
Voor herhaling vatbaar? Ja!

12 januari 2018 beoordeeld

In dit prachtige en stijlvolle restaurant werden wij direct vriendelijk ontvangen. We hebben ons laten verrassen met een 4 gangen menu. Alle gerechten, inclusief de Amuse waren geweldig. Klassiek en toch spannend. Hun Michelinster meer dan waard. Eerlijk gezegd niet eens duur. Hier komen we zeker terug. Dikke aanrader voor mensen die echt van kookkunst kunnen genieten.

14 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk 5 gangen diner genoten. Met als uitschieters een heerlijk coquilles met witlof en de zwezerik met ganzenlever was helemaal top. Het fijne van dit restaurant is dat alles draait om de smaak en minder om de opmaak. Begrijp me goed de gerechtjes zien er mooi uit en keurig verzorgd maar geen gepriegel met bloemetjes en blaadjes. Hier wordt gekookt. De gerechten zijn mooi van smaak. De opzet van het restaurant is lekker ruim. Voldoende privacy mooi gedekte tafels. Bediening is vriendelijk en vakbekwaam. Een prettig adres om lekker te genieten.

6 november 2017 beoordeeld

De kok heeft goed werk geleverd! De ambiance is fijn! De ossentong en de varkenswang waren onze favoriet.

De bediening liet wat steekjes vallen. Bij binnenkomst moesten we onze eigen jassen ophangen. Pas toen we (van het halletje) binnen in het restaurant waren, werden we welkom geheten. Bij het voorgerecht werd de verkeerde wijn ingeschonken. Terwijl bij de andere gerechten de wijnen perfect paste.

5 november 2017 beoordeeld

Dineren in een sfeervol restaurant, waar je je direct op je gemak voelt. Supervriendelijke bediening. Heerlijk eten. Ware kunststukken op borden in een palet van kleuren. Een smaakvol en prettig uitziend geheel. Zeker voor herhaling vatbaar. We komen graag terug.

Reizigers die Koriander bekeken, bekeken ook

In Koriander geweest? Deel je ervaringen!