“Verrassende gerechten!”
Beoordeling van Koriander

Koriander
Reserveren met
Koriander is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 2 van 50 Restaurants in Drachten
6 november 2017 beoordeeld

De kok heeft goed werk geleverd! De ambiance is fijn! De ossentong en de varkenswang waren onze favoriet.

De bediening liet wat steekjes vallen. Bij binnenkomst moesten we onze eigen jassen ophangen. Pas toen we (van het halletje) binnen in het restaurant waren, werden we welkom geheten. Bij het voorgerecht werd de verkeerde wijn ingeschonken. Terwijl bij de andere gerechten de wijnen perfect paste.

5 november 2017 beoordeeld

Dineren in een sfeervol restaurant, waar je je direct op je gemak voelt. Supervriendelijke bediening. Heerlijk eten. Ware kunststukken op borden in een palet van kleuren. Een smaakvol en prettig uitziend geheel. Zeker voor herhaling vatbaar. We komen graag terug.

19 oktober 2017 beoordeeld

Daar wij gisteren 45 jaar getrouwd waren, bezochten wij de Koriander.

Werd een bijzondere avond! Mooie tafel en genoten van heerlijke gerechten vergezeld van bijzondere wijnen.

Persoonlijke betrokken bediening maakte deze avond onvergetelijk.

Dank je wel,

Nanda en Jan

3 oktober 2017 beoordeeld

Hooguit aan de voorgevel kun je nog even twijfelen of het iets gaat worden. Maar aarzel niet! Ga binnen en je beleeft een fantastische avond. Alles klopt: onthaal, bediening, gerechten, wijnkaart en prijs voor deze kwaliteit.
De gezellige gastronomische avond die we hier beleefden doet ons al uitkijken naar een volgende bezoek

6 september 2017 beoordeeld

Zeer goed en prijs/kwaliteit verhouding subliem. De wijnkaart is top. Niet voor niets heeft dit restaurant al meer dan 15 jaar een ster.

Reizigers die Koriander bekeken, bekeken ook

In Koriander geweest? Deel je ervaringen!