“heerlijk”
Beoordeling van Grand Café de Waegh

Grand Café de Waegh
Geclassificeerd als nr. 2 van 24 Restaurants in Dokkum
Keukens: Nederlands
Beschrijving: In december 2013 hebben wij onze deuren geopend. Een grand café waar u terecht kunt voor een heerlijke lunch, diner of gewoon voor een lekker hapje en een drankje. En dit allemaal voor een betaalbare prijs! We zijn gevestigd in een rijksmonument in het hartje van Dokkum. Het grand café beschikt over meerdere ruimtes, nl. restaurant, serre en bovenzaal. Ons grand café is sfeervol ingericht en toegankelijk voor iedereen. Check onze site voor een sfeerimpressie. Genieten, daar is waar het bij ons om draait.
16 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelooen weekend hier gegeten. Zonder reservering konden we gelukkig nog terecht. Wat een heerlijk eten krijg je hier! Vriendelijke bediening, echt geïntereseerd in de gast. Was alleen zeer warm binnen, maar verder geen minpunt te noemen.Leuke zaak, open keuken, klein maar knus.

13 juli 2018 beoordeeld

Op vrijdag 6 juli 2018 even zitten, en bij De Waegh was een uitnodigend terras. Bediening was vrij snel aanwezig en een bestelling gedaan. Omdat we er lekker in het zonnetje zaten nog een bestelling geen bediening zaten binnen. Toen de bediening wel naar buiten kwam reageerde die niet op ons verzoek. Ze hielpen een tafel die er al een kwartier zat te wachten en ook al ongeduldig was. Nadat deze was geholpen met de menuekaart gezwaaid geen reactie. Dan maar naar een ander terras in Dokkum. Bij thuiskomst ook nog de verkeerde rekening betaald. (ook mijn schuld natuurlijk ). Ik zou voorstellen hang niet bij de bar om maar ga buiten op het terras staan.

22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Pinkstermaandag met vrienden hier gegeten. We kwamen op een vrij laat tydstip hier nog aan en vroegen of het nog mogelijk was om hier nog wat te eten. Volgens de zeer vriendelijke mevrouw van de bediening kon dit zeker nog. Aspergesoep vooraf en als hoofdmenu een steak. De asperge soep was heerlijk, en de zeer malse steak smaakte super. Met nog een Irish coffe na, was dit een zeer geslaagd etentje met vrienden.
Kortom: HEERLIJK eten . PRIJSPRESTATIE VERHOUDING goed. En erg AARDIGE bediening. ZEKER VOOR HERHALING VATBAAR

26 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima restaurant in het centum om te lunchen of koffie met gebak te eten. Mooi terras met nieuw meubilair.

5 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet gereserveerd. Begin van de avond, net voor de drukte.
In overleg met de kok was het toch mogelijk om plaats te nemen. Reserveren is aanbevolen. Weinig tafels. Gezellige sfeer en vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten. De dagmenu’s en chef’s special als ook de a la carte gerechten met zorg bereid. Borden netjes opgemaakt. Lekkere bieren op de kaart bovendien.

Reizigers die Grand Café de Waegh bekeken, bekeken ook

In Grand Café de Waegh geweest? Deel je ervaringen!