Paul V

Fiets Elfstedentocht

3,0 van 5 bollen31 aug 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Personeel kortaf, niet echt meedenkend of gezellig communicatief. 3 gangen menu uitermate sober. Moesten erg lang wachten terwijl t rustig was. Uiteindelijk maar gevraagd of er nog een dessert kon komen. Leek wel of we in een verdomhoekje zaten. Kregen een kamer een stuk verder van t hotel vandaan.
Datum van verblijf: augustus 2023
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Geheel gerenoveerd Hotel aan de rand van de bolwerken op loopafstand van het centrum. Prima parkeergelegenheid naast de deur!
0.2 km van Hotel Café Restaurant de Posthoorn
het uitzicht uit onze kamer - een plaatje
0.1 km van Hotel Café Restaurant de Posthoorn
      Gratis parkeren
      0.3 km van Hotel Café Restaurant de Posthoorn
      Meer hotels in Dokkum bekijken
      Beoordeeld op 12 augustus 2023

Het personeelslid die ons hielp was niet klantvriendelijk en bood geen service.
      Het diner was van matige kwaliteit.
      De hotelkamer was matig en de badkamer was klein, waarin ook nog de toilet gestopt was, waardoor het erg krap was.
      Dit hotel-restaurant viel ons erg tegen.

Datum van verblijf: juli 2023
      Beoordeeld op 19 mei 2023

Terras etiquette laat te wensen over. Koffie en thee werden lauw geserveerd. Bij het afrekenen moesten we naar het huisje toe. Daar (te) lanf staan wachten imdat ze ons niet zagen en konden horen. Een klein boxje stond in de opening veel te harde muziek te draaien. Geen interesse in klandizie?

Kamertip: Loop een rondje, er zijn betere terrassen.
      Datum van verblijf: mei 2023
      Beoordeeld op 6 mei 2023

Samen met familie en kinderen lekker gegeten. De hoeveelheid van de gerechten waren prima 'm.u.v de ijsjes voor de kinderen, dat was te veel. De bediening was wat minder, lang wachten en weinig enthousiasme

Datum van verblijf: mei 2023
      Beoordeeld op 28 oktober 2022 via mobiele applicatie

Een hele smalle douche gelegenheid.douchebak is erg glad met een douche gordijn .
      In de zelfde ruimte zit het toilet waar je met de knieën tegen de muur aan zit.
      De eigenaar had daar geen begrip voor, niet geschikt voor lange en oudere pers .
      Geen lift .dus met de koffer alle trappen op met de koffers .
      Vrij donkere kamer .
      Kast zwart en de muren ook zwart geverfd .zwarte overgordijnen.
      Het raam van de kamer ligt aan de binnen tuin met schimmel in de hoek .
      Niet voor herhaling vatbaar in dit hotel .

Kamertip: Auto moet je op een parkeerplaats parkeren 500 meter van het hotel niet bewaakt
      Datum van verblijf: oktober 2022
      Beoordeeld op 1 september 2022

Prima kamer, ruim, deuren die open konden, schoon en mooie kleuren. Heerlijke bedden. Wij waren in het bijgebouw, was heerlijk rustig. Ontbijt in het hoofdgebouw was lekker, genoeg keuze. Zaaltje was wel vol, het was aardig druk.
      De ontvangst rond 17 uur was iets minder. Geen aandacht, het was gewoon druk.
      In de avond op het terras nog wat gedronken, was ook prima.

Kamertip: Eerste verdieping van het bijgebouw is ws prettiger dan de onderste, hier lopen mensen over straat vlak langs je open deuren.
      Datum van verblijf: augustus 2022