“Heerlijk en relaxed! ”
Beoordeling van Kb

Kb
Geclassificeerd als nr. 10 van 24 Restaurants in Dokkum
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke koffie , idem appeltaart en lunchkaart. Achtertuin is een prachtig terras waar je lekker kan loungen en genieten. De kaart is gevarieerd en redelijk geprijsd. Voor mij is het een enorme pre dat er zo’n uitgebreide wijnkaart is die met zorg is uitgezocht. Kom zeker terug!

10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi hip restaurant. Vlotte bediening. Mooie wijnen. Veel op glas. Interessante kaart met feitelijk vooral grill gerechten van de green egg BBQ. Vol verwachting een crispy ribeye besteld. Signant. Ai, dat viel tegen. Een bleek stukje vlees dat men niet bruiner kreeg zonder het ook gaar te bakken. Jammer! En dik minpunt bij de voor rest goede restaurant.

4 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke originele inrichting, en vaak goed druk. Verder vrij standaard eten. Niet duur, maar ook niet bijzonder.

30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met 4 volwassenen hebben we hhier geluncht. Was gewoon heel goed. Prijzen zijn ook nog een keer zeer schappelijk. Bovendien is de aankleding erg mooi. We komen hier zeker nog een keer terug.

4 maart 2018 beoordeeld

Perfecte sfeer, mooie inrichting, lekker eten, Green egg gegaard vlees, mooi van kleur en lekker van smaak, Een aanrader

Reizigers die Kb bekeken, bekeken ook

In Kb geweest? Deel je ervaringen!