“Eten, natuur, wellness en gastvrijheid op een ...”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Reizigersbeoordelingen

635joostd
Zoetermeer, Nederland
2 beoordelingen
“Eten, natuur, wellness en gastvrijheid op een locatie”
Beoordeeld op 12 maart 2019 voor een verblijf in maart 2019

Erg goed weekend gehad, accommodatie is perfect. Aan de rand van het bos. De ligging en het uitzicht is nog mooier dan de site op dit moment doet vermoeden. Dank voor de gezelligheid Gea en Willem, we komen zeker terug!

Datum van verblijf: maart 2019
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
573egbert
1 beoordeling
“Mooie en schone groeps accomodatie”
Beoordeeld op 10 maart 2019 voor een verblijf in maart 2019

We hadden de gehele accomodatie inclusief wellness (jacuzi en sauna) gehuurd. Alles superschoon en mooi. Kinderen in de jacuzi. Restaurant beneden geeft geen overlast. Wel lekker makkelijk, s'avonds lekker gegeten. Prima locatie voor boswandelingen en wellness.

Datum van verblijf: maart 2019
Antwoord van management
11 mrt 2019
Dag Egbert,

Wat fijn om te lezen dat jullie een geslaagd weekend hebben gehad in onze accommodatie in Appelscha. Jullie waren fijne gasten en uiteraard zien we jullie graag weer in onze groepsaccommodatie in Appelscha.
Ingridsch ...
Ter Aar, Nederland
Niveau 3 bijdrager
15 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Top verblijf”
Beoordeeld op 23 januari 2019 voor een verblijf in juni 2018

Erg mooie ruime accommodatie. Sfeervol ingericht. Zeer geschikt voor meerdere koppels met of zonder kinderen. Ieder zijn eigen ruimte en toch bij elkaar. Aan de rand van het bos. Wij hebben de kok voor ons boven laten koken. Was erg geslaagd.

Datum van verblijf: juni 2018
Antwoord van management
23 jan 2019
Heel erg bedankt voor jullie beoordeling en de terugkoppeling van een geslaagd verblijf!
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren
Vertrouwd door reizigers
Je gratis vermelding instellen
US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.