“Als altijd...”

Wagenborg Passagiersdiensten
Geclassificeerd als nr. 1 van 7 dingen om te doen in Nes
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij houden van de Waddeneilanden.
Wagenborg is natuurlijk al jaren de vertrouwde vervoerder naar die eilanden.
Efficiënt en klantvriendelijk.
Op Holwerd inmiddels ook een leuk winkeltje.
Bij onze terugreis konden we twee boten eerder terug dan gepland. Helaas nodig, maar dit verliep prettig en soepel.

29 mei 2018 beoordeeld

De overtocht is op zich prima. Je hoeft niet vooraf te reserveren. Wel hadden wij zowel op de heenreis als op de terugreis vertraging. Goede parkeergelegenheid vlakbij de boot.

23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vooraf alles online te boeken (retour en parkeren auto) met juiste info zodat je voorbereid aan komt. Transfer van P2 naar boot verliep vlekkeloos en konden meteen vertrekken. Wat versnaperingen op de boot en beeldscherm met actuele info.

22 mei 2018 beoordeeld

Voldoende parkeerplaatsen in Holwerd tegen een lage prijs. De boot is ruim met voldoende voorzieningen. Het is wel erg storend dat de boor regelmatig (meer dan een uur) vertraagd is.

Bekijk meer beoordelingen
15 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Van te voren online boeken gaat perfect. Een half uur voor vertrek je melden bij de inrit en gaan staan op de toegewezen wachtrij. Auto aan boord en er weer af ging gesmeerd. Ideaal voor een bezoek aan Ameland !

Reizigers die Wagenborg Passagiersdiensten bekeken, bekeken ook

In Wagenborg Passagiersdiensten geweest? Deel je ervaringen!