Beoordeeld op 21 september 2021

het hele hotel is top. vriendelijk personeel de kamer is schoon.Ontbijt was goed .Alleen jammer dat je in het hotel niet kon dineren. want als je geen reservering had gedaan in andere hotels in de buurt had je pech.

Beoordeeld op 17 september 2021

Dit is echt een TOP! Hotel :)
Elke dag een heerlijk ontbijt, en zeer vriendelijk personeel.
Dit Hotel verdient meer sterren dan de 3 die ze al hebben.
Een echte aanrader!.

Tot volgend jaar,
Liefs Ruud en Jarunee Kruger.

Beoordeeld op 17 september 2021

De kamer was schoon en redelijk ruim.
De bedden heerlijk !
Het ontbijt ruim voldoende…
Bovenaan stond, wat ons betreft, de vriendelijkheid van het personeel.
Waar vind je dat nog ?
Ameland is prachtig, even weg van de drukte van de stad en….genieten !

Beoordeeld op 17 september 2021

De kamer was groot, mooi en heel schoon. Het waren hele fijne bedden en kussens. De locatie is fantastisch , niet ver lopen naar het strand. Ongeveer 15 minuten lopen van het centrum van Nes.
Heel vriendelijk personeel.
Zeer gastvrij

Kamertip: Kamer aan de voorkant geven gezelligheid.
Beoordeeld op 16 september 2021

Drie nachten geboekt bij hotel Ameland inclusief ontbijt en “fiets arrangement”. Het hotel scoort op alle punten goed tot zeer goed. Helaas geen waterkoker op de kamer.

Het hotel is vlakbij “Natuurcentrum Ameland” en ligt niet ver van het strand en het dorp (Nes). Naar het strand en naar Nes is het lopend goed te doen, maar ook weer niet om de hoek zodat de fiets toch prettiger is om er te komen.

Alle voorzieningen van het hotel (ontbijt, bedden, beddengoed) waren goed tot zeer goed. De kamers en het sanitair waren schoon en werden goed schoongehouden. Het ontbijt was prima met voldoende keus. Ook het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Wat we wel misten was een waterkoker op de kamer (wat andere hotels wel hebben) zodat we zelf thee en koffie konden zetten.

De fietsen voldeden, maar de versnellingen trapten wel eens door en de zadels kraakten (aandachtspunten voor het fietsenverhuurbedrijf). We gaan voor de E-bikes als we weer fietsen gaan huren op Ameland. Dit i.v.m. de harde wind op het eiland en de heuvelige fietspaden langs/over de duinen.

Let er wel op dat veel eetgelegenheden dicht zijn op maandag en ook het strandpaviljoen aan het strand was op maandag dicht (iets wat ze bij het hotel hadden moeten weten want ons was verteld dat ze wel open waren waardoor we voor niets richting het strand liepen en we alsnog naar Nes moesten gaan).

Ten slotte een tip voor de website. Graag iets opnemen hoe het hotel is te bereiken (bus, auto, te voet, fiets) en dat het hotel met de bus goed bereikbaar is (lijn 2) en er een bushalte tegenover het hotel is.