Leg de laagste prijs van deze websites vast
FindHotel
StayForLong
Beoordeeld op 15 september 2021 via mobiele applicatie

Het welkom in hotel Ameland is top, alle vragen worden netjes beantwoord.

De kamer vonden wij oubollig en gehorig.
De badkamer incl wc was erg klein en de douche bak had een vrij hoge instap. En de kamer was niet schoon.

Het ontbijt was super. Medewerkers ook top.

Komen zeker nog eens terug.

Kamertip: Gewoon genieten
Beoordeeld op 12 september 2021 via mobiele applicatie

Fijn hotel. Gunstig gelegen tussen het dorp nes en het strand . Hele spontane en vriendelijke bediening. Uitgebreid ontbijt . Coronaregels worden juist uitgevoerd. Dit was de derde keer in dit hotel , de volgende keer gaan we zeker weer

Beoordeeld op 11 september 2021

Hartelijke ontvangst. Mooie schone kamer met balkon, goede bedden. Ontbijt was prima en heerlijk dat je tot 11 uur kunt ontbijten. Ook als je laat komt ontbijten is er nog voldoende. Wij hadden een arrangement voor 3 nachten logies, ontbijt , vervoer van en naar de boot met taxi, en gedurende het verblijf een fiets. Top geregeld. Zelfs na uitschenken konden we de fietsen nog de hele dag gebruiken. Probleem met de thermostaatkraan, na melding, nog dezelfde dag opgelost!
Kortom voor herhaling vatbaar!

Kamertip: Kamer met balkon is heel fijn.
Beoordeeld op 7 september 2021 via mobiele applicatie

Mooi hotel met lekker uitgebreid ontbijt. Er zit geen restaurant bij maar dat geeft niet, om de hoek zit een heerlijk restaurant. Kamers zijn mooi en schoon. We waren met mijn ouders, die zijn wat ouder. Hierdoor was de afstand naar Nes voor s avonds aan de verre kant. 750 meter.

Kamertip: 750 meter van Nes en ook 750 meter van het strand.
Beoordeeld op 28 augustus 2021

Kamer schoon, heerlijke bedden, 2 makkelijke fauteuils en goede t.v., grote kast.
Badcel eenvoudig, maar met alles wat nodig is. Heerlijke zeep in de dispensers.
Goede ligging t.o.v. het stadje en het strand. Wij hadden 3 nachten geboekt. Geweldig ontbijt, maar helaas niet mogelijk om ook 's avonds te eten. Hiervoor naar Nes, vlakbij, met veel restaurants. Het was echter moeilijk om een tafeltje te vinden. De restaurants kampen met personeelstekort.
Wij hadden de beschikking over prima fietsen en hebben deze intensief gebruikt.
De 1e dag naar de vuurtoren gefietst via de duinweg. Windkracht 6, op menige duin ben ik lopend boven gekomen, ondanks kleinste versnelling.
Heel prettig is dat de bar tot 23.00 open is en dat je drankjes mee naar je kamer kan nemen.

Datum van verblijf: augustus 2021