FindHotel
StayForLong
Travelocity
Beoordeeld op 15 november 2020 via mobiele applicatie

Fijn hotel , vriendelijke ontvangst
Heel relaxed. Fijne en schone kamer. Prima ontbijtbuffet. Geen restaurant bij het hotel
Uitstekende samenwerking echter met de lokale horeca. Diverse bezorgmenu’s waren voorhanden. Je kon eten laten bezorgen en opeten in de bar op serviesgoed en met bestek van het hotel. Zo kon je in deze gekke “Corona”tijd toch “uit” eten.
Enige minpuntje was dat tijdens het douchen 3/4 van de vloer van de badkamer kletsnat werd.

Datum van verblijf: november 2020
Beoordeeld op 27 oktober 2020

Ik kon hier maar 1 nachtje verblijven, maar was graag langer gebleven. Heel prettig en comfortabel hotel. Ik moest werken en dat ging heel goed, fijn bureau en goede stoelen in de kamer. Netjes opgeknapt, fris en schoon.
Echt wel een aanrader en vlak bij het strand van Nes.

Datum van verblijf: september 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 24 oktober 2020

Fraaie kamer, bed OK, goed ontbijt. We zijn hier drie dagen geweest. Het hotel is centraal gelegen op het eiland. Zowel het centrum van Nes als het strand (noordkant van het eiland) is goed aan te lopen. Voorzieningen van het hotel zijn in orde. Ook bij elke kamer een klein terras/balkon aanwezig.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 19 oktober 2020 via mobiele applicatie

1 nacht verbleven in de fam studio. 1 Ruime kamer met stapelbed, 2 pers bed en TV hoek. Heel schoon en ook een zeer nette badkamer. Een grote schuifdeur geeft toegang tot een zitje buiten.
Super vriendelijke mensen en met de Corona maatregelen was het allemaal goed geregeld en denken ze mee. Bestellijsten in de lobby van diverse restaurants en dan de ontbijtzaal ter beschikking stellen voor de gasten om het te nuttigen, top!
Al met al een erg prettige ervaring. Top!

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 14 oktober 2020 via mobiele applicatie

Prima hotel, we hebben hier 3 dagen gelogeerd en Ameland verkend.
Nette, ruime kamer. Schone badkamer met zonnedouche, niet zo aan ons besteed maar wel leuk om eens uit te proberen.
Aardige, gastvrije bediening. We wilden graag fietsen huren en die stonden de volgende dag netjes voor ons klaar.
Ontbijtbuffet was prima, ook netjes verdeeld in shifts zodat het niet te druk werd.
Hotel ligt net iets buiten Nes, dus lekker centraal op het eiland.
Een aanrader.

Datum van verblijf: oktober 2020