Peter de Bakker
Roosendaal, Nederland

Prima hotel in centrum van Nes

Beoordeling van Hofker hotel
4,0 van 5 bollen3 okt 2020 beoordeeld
Een prima gelegen, rustig hotel gelegen in het centrum van Nes. Wij hadden kamer 44 op de 2e verdieping en keken uit op het tennisveld en de bungalows achter het hotel. De bungalows zijn te huur en horen bij het hotel. Wij logeerden daar van 28 sep. 2020 t/m 2 okt. 2020. Hotel Hofker is een familiebedrijf en wordt gerund door vader, moeder en twee dochters (voor zover wij hebben kunnen zien). De gastheer en - vrouw(en) zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt is i.v.m. de Coronamaatregelen verdeeld in 2 shifts: van 08.00u tot 09.00u en van 09.30u tot 10.30u. Van tevoren werd je gevraagd een lijstje in te vullen wat je de volgende ochtend als ontbijt wilde eten en drinken. Dat stond dan de andere ochtend keurig klaar.
De kamer was prima. De matrassen van het bed waren echter aan de zachte kant.
Alles was een beetje gedateerd maar alles was netjes en schoon. Voor een midweek was het prima te doen.
Datum van verblijf: september 2020
Kamertip: Kamer 44 op de 2e verdieping is rustig gelegen aan het uiteinde van een uitbouw
4,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Geen aanbetaling vereist
  • Skyscanner.com
0.8 km van Hofker hotel
0.4 km van Hofker hotel
Gratis parkeren
Dit is de voor/zijkant van het hotel, heb deze foto genomen omdat hier de naam op de gevel staat
0.8 km van Hofker hotel
  • Agoda.com
178.8 km van Hofker hotel
Meer hotels in Nes bekijken
Beoordeeld op 27 juni 2020

Een midweek in dit hotel was gewoon goed. Centraal gelegen, toch rustig, keurige kamer, goed ontbijt. Vriendelijk personeel. Voldoende ruimte om een gehuurde fiets bij de ingang te stallen. Wij zaten op de begane grond, maar er is een lift aanwezig. Daarnaast heeft het hotel een inpanding zwembad, om de dag mee te beginnen. Het restaurant Klimop aan het begin van de straat, recht voor de ingang, is een prima plek om te dineren. Het hotel heeft geen restaurant.

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 9 februari 2020

Eenvoudig maar goed hotel, zeer vrolijke en vriendelijke gastvrouw bij aankomst. Ontbijt is goed. De ligging is perfect, midden in het centrum.
Wij hadden ons verheugd op het binnen zwembad, maar het water was helaas te koud om te zwemmen.
Verder was alles prima in orde.

Kamertip: Tuinkamer met balkon op de beneden verdieping was prima.
Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 23 september 2019

Prima kamer; prima hotel. Tikkie ouderwets aan het worden, maar het kan. Ontbijtbuffet was prima in orde. Ligt mooi in het centrum van Nes, maar de uitstraling van de entree is nul; lijkt op een achterdeur achter de geparkeerde auto's.
Kamer aan de zuidzijde warmde erg op door de zon en koelde niet af in de nacht.

Kamertip: Kamers zuidzijde worden bij zonnig weer erg warm.
Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 2 juni 2019 via mobiele applicatie

Hotel Hofker is een gemoedelijk gezellig hotel in de hoofdstad op Ameland. Een warme hartelijke ontvangst waar niets teveel is om het naar een ieders zin te maken. Wij hebben er 3 dagen geslapen op heerlijke bedden. Er wordt een uitgebreid ontbijt geserveerd voor ieder wat wils en mits er iets ontbreekt wordt het voor je gemaakt. Kortom wij vonden de mensen en het hotel een goede keuze uit de vele.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 19 mei 2019 via mobiele applicatie

Prima en schoon hotel.
Rook op de gangen soms wel wat naar oude urine.
Ook is de uitchecktijd gelijk aan het ontbijt. Waardoor je na het ontbijt niet meer spullen kan pakken.
Prima medewerkers die erg vriendelijk zijn. Ook erg goed gelegen in het hart van nes.

Datum van verblijf: mei 2019