Reserveer nu, betaal bij aankomst
eDreams
Expedia.comUS$ 113
Hotels.comUS$ 113
PricelineUS$ 113
Beoordeeld op 8 oktober 2021 via mobiele applicatie

Wij hebben een fantastisch verblijf gehad in de familie suite van van Heeckeren in Buren. Heerlijke bedden, handdoeken, koffie en zelfs hotel service. In dit appartement. Modern ingericht en goed schoon. Wat ons betreft echt een aanrader!

Kamertip: Boek de boot op tijd
Datum van verblijf: oktober 2021
Van Heeckeren Hotel , Gastenservice/Front Office van Van Heeckeren Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 oktober 2021

Bedankt voor de review!
We vinden het leuk om te lezen dat jullie een goed verblijf hebben gehad.

Graag tot de volgende keer!

Beoordeeld op 3 oktober 2021 via mobiele applicatie

Ik kwam twee dagen proefslapen in een van de appartementen. Na wat vragen en wijzigingen die het personeel super netjes en flexibel regelden kwamen we aan. Het appartement was super netjes en na wat opmerkingen werden deze voldaan en overtroffen!! Ik ben nog nooit zo uitgerust en gepamperd ergens weg gekomen. Mijn moeder had een kamer, die ook volledig naar wens was. Van Heeckeren is misschien niet de goedkoopste op het eiland, maar als vaste bezoekers van het eiland. Veruit de beste! Ik kom weer! Als is het al voor het bad waar een man van 2 meter heerlijk in kan zitten /liggen met genoeg ruimte voor een tweede persoon!

Datum van verblijf: september 2021
Van Heeckeren Hotel , Gastenservice/Front Office van Van Heeckeren Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 oktober 2021

Beste familie Dekker,

Wat fijn om te lezen dat jullie zo uitgerust zijn thuis gekomen! We vinden het leuk dat ons nieuwe appartement zo goed is bevallen en dat uw moeder het ook lekker heeft gehad in ons hotel. We zien u en uw familie graag weer terug bij ons.

Tot snel!

Front office manager

Beoordeeld op 3 oktober 2021 via mobiele applicatie

Nieuwe appartementen in Nes aangeboden door van Heeckeren. Het appartement op de begane grond zag er prachtig uit. Zeer netjes en schoon. Mooie zithoek, terrasje, badkamer en redelijk groot bed.
Op de website wordt gesproken dat bijna alles mogelijk is, helaas is dat niet het geval. Bagageservice doen ze niet, daar zijn andere voor. Het zou handig zijn voor de mensen die met eigen fiets komen om daarvoor de bagageservice aan te bieden.
Er wordt op de website zelfs gesproken over een butler, nou dan zou je denken dat een ontbijt in je appartement wel mogelijk is. Niet dus, je mag naar het hotel komen 300 meter verderop. Is op zich geen probleem als je fit bent en geen lichamelijke ongemakken hebt waar andere gasten dan last van zouden kunnen hebben. Vandaar het verzoek ontbijt in appartement.
Dan zelf maar ontbijt maken wat prima kan in het kleine keukenblokje met een inductie kookplaat. Keurig netjes hoor. Jammer dat er niet een kleine vaatwasser bij in is geplaatst. Dan zou het pas echte luxe hebben.
Badkamer was zeer netjes, mooi bubbelbad en twee stort douches. Alleen die waren iets te laag, ik pas er niet onder. Kleine misser in de verbouwing denk ik dan maar. De gemiddelde Nederlander wordt steeds langer. Precies het zelfde was het bed, mooi groot lijkt het vanwege zijn breedte, maar de lengte was ook te kort voor mij. Kleine misser van de stylist? Of omdat er dan nieuw Bellingen moet worden aangeschaft, want daar zaten gaatjes in.
Verder moet ik zeggen dat het er prima toeven was, dicht bij het centrum, enorm niet ver vanher strand.
Afgezien van de kleine ergernissen die ik persoonlijk had, ga ik graag terug.

Datum van verblijf: september 2021
Van Heeckeren Hotel , Gastenservice/Front Office van Van Heeckeren Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 oktober 2021

Bedankt voor de feedback!
Fijn dat jullie een goed verblijf hebben gehad in ons nieuwe appartement.
Bij ons is inderdaad bijna alles mogelijk. Sommige dingen kunnen helaas logistiek mogelijk niet, maar we doen uiteraard ons best om het de gast zo prettig mogelijk te maken. We gaan dit ook intern bespreken! Wellicht kunnen we dit de volgende keer wel voor u regelen!

Graag tot de volgende keer.

Front Office Manager

Beoordeeld op 22 september 2021 via mobiele applicatie

Super mooie en luxe appartementen v alle gemakken voorzien. Heerlijke bedden leuk terras super bubbelbad gewoon Prachtig!!
In centrum v Nes. Nes leuke gezellige plaats met leuke restaurantjes en terrassen. Vlakbij zee waar ook leuke strandtent staat.

Bedankt voor de 5/5!
We vinden het leuk om te lezen dat jullie het zo leuk hebben gehad! Het bubbelbad is inderdaad een heerlijke luxe.

Graag tot volgende keer!

Front Office manager

Beoordeeld op 25 augustus 2021 via mobiele applicatie

Zeer slechte service. De officiële inchecktijd is 16.00. Om 15.45 zitten er op het terras minimaal 8 boekingen te wachten op hun kamer. Hoe dan?! Worden al deze kamers dan in 15 minuten afgemaakt?!
Voortaan weer naar Nobel!

Datum van verblijf: augustus 2021
Van Heeckeren Hotel , Gastenservice/Front Office van Van Heeckeren Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 augustus 2021

Beste Nancy,

Bedankt voor de feedback. De housekeeping werkt in groepen dus niet 1 persoon maakt 1 kamer klaar. Als laatste gaat er nog een medewerken door alle kamers om te checken of alles spik en span is gemaakt. Daardoor kan het zijn dat in de laatste minuten kamers nog op check gezet worden.

Mocht u eerder willen inchecken kunt u een early incheck aanvraag doen dan kunt u lekker vanaf 13:00 uur inchecken.

We hopen u in de toekomst weer te mogen ontvangen. Neem gerust contact met ons op zodat we kunnen kijken naar eventuele mogelijkheden.

Front Office Manager