Beoordeeld op 4 september 2019

Kamer erg goed, bed prima, ontbijt prima, overige gasten s'nachts asociaal, luidruchtig en rumoerig (bierdrinkend, en aangeschoten tot half 5 s'nachts op de gang) geen nachtportier s'nachts in het hotel aanwezig. we werden s'morgens gesloopt wakker, Bij het doorgeven van dit gemis werd er gezegd door de receptie dat zij er ook zo'n last van heeft gehad..een mooi hotel zonder goede nachtrust is in mijn beleving een matig hotel.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 4 september 2019 via mobiele applicatie

Mooi hip hotel met perfecte faciliteiten, het meeste klopt gewoon hier. Lekkere bedden, ontbijt en koffie. Alleen de “suite” was een beetje klein uitgevallen om die naam waard te zijn. Nu hadden we toch het gevoel dat er een groot bad midden in onze gewone hotelkamer stond.

Beoordeeld op 19 augustus 2019

Een heerlijk hotel met mooi faciliteiten (standaard Jura espressomachine en platenspeler). De locatie is ook een groot voordeel, vlakbij het centrum van Nes en op 1,7 km van het strand. Daarbij een super ontbijt, echt een aanrader!

Beoordeeld op 18 augustus 2019 via mobiele applicatie

Op aanraden van mijn dochter dit hotel bezocht. Reservering via Whatsapp. Een upgrade naar een romantische kamer. Der reviews van dit hotel zijn lovend. Oké. Eerst zien en dan geloven. Maar inderdaad het is een uitstekend hotel. Lekker in het centrum van Nes. Extraatjes zoals kortingsbonnen. Gratis mobieltjes proeven. Een fijn ontbijt met verse jus. Een kaasplank die ook bij een borrel niet zou misstaan. Vers fruit in overvloed. Eieren op diverse wijze bereid. Pancakes. Een subliem kingsize bed. Vanuit het bad tv kijken. Dubbele regendouche. Ik hou nu op. Lees de andere recensies maar.

Beoordeeld op 11 augustus 2019 via mobiele applicatie

Verzorgd Hotel. Geen inpandig restaurant en bar. Wel continu gratis the en koffie.

Prima kamer. Goed bed. Apart toilet, dubbel douche met dubbele stortdouche en handdouche. Grote TV. Airco. Minibar zelf te vullen. Kluisje. Apart zitje. Klein balkon.

Prima verblijf. Rustig en in midden van Nes.

Een 8.