“Top bezoek, fijn personeel”
Beoordeling van Zee van Tijd

Zee van Tijd
Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Dessert in Nes
Keukens: Diner, Nederlands, Internationaal
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld

Goede service, goed en betaalbaar eten en heel fijn personeel. Verder ook een erg goede locatie, vlakbij het centrum van Nes en dichtbij het strand, goede loopafstand.

20 mei 2018 beoordeeld

Even een borrelhapje. Erg lekkere nacho's met lekkere sausjes. Mijn metgezel was nog in de koffie-fase met een heerlijke verse cheesecake.
Beetje speelgoed voor kinderen aanwezig. Hele mooie aankleding binnen.

15 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In Nes bij de splitsing van naar het centrum en naar het strand zit deze prima eetgelegenheid. Voor de lunch een Carpaccio genomen, deze was uitstekend. De gerechten van mijn familieleden waren ook erg goed. De prijs kwaliteitverhouding is perfect, de bediening is vriendelijk. Het ziet er allemaal verzorgt uit. Kom hier graag nog een keer terug !

9 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi terras, prettig gelegen (van de paar elektrische bussen welke per uur langsrijden heb je geen last), aardig bediening en lekker eten. Dochterlief wilde kipnuggets: ze kreeg zelfgemaakte, gemaakt van echte kip...De rest van de kaart ziet er ook prima uit. Lekkere lunchgerechten. Toiletten ook erg schoon. Aanrader.

7 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vorig jaar een uur op eten gewacht deze keer na een uur wachten waren ze de bestelling kwijt. Geen excuus of we maken het nog voor u klaar de drankjes zijn van het huis.. drankjes betaald en met lege maag konden we vertrekken. Gelukkig zijn er wel restaurants op Ameland die klant- en servicegericht zijn

In Zee van Tijd geweest? Deel je ervaringen!