“Lekker eten en drinken”

Keukens: Internationaal
Dineropties: Diner, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Diner, Buiten zitten, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke eettent. Is wel meer dan een tent. Relaxed muziek goed eten, goed drinken. Amelands tarwebiertje en een super Sauvignon blanco uit het land der Kiwi's.
Met name foodsharing is leuk. Daarnaast speelt de temperatuur van 26 graden en de zon ook een rol.
In mei buiten eten. In één woord TOP

29 mei 2018 beoordeeld

Uitgebreide kaart en als klant van Van Heeckeren Hotel krijg ook ook nog een speciale verrassing. Er ging wel wat mis met de bestelling (ook aan andere tafeltjes) maar dat werd wel netjes opgelost. Zoiets is dan altijd wel weer jammer maar doet niet af aan de kwaliteit van het eten.

28 mei 2018 beoordeeld

prima gegeten maar wel horeca truukjes om er meer geld uit te persen. Glas wijn bestellen en flessen laten staan zodat je zelf bij kunt vullen. 1 persoon vraagt om water en binnen no time 4 glazen op tafel en ook nog eens gevuld a € 6 per fles. Eten was prima.

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen een advertentie tegen van Rixt en daarop zijn we hier gaan eten.

Het was erg druk qua reserveringenaar gelukkig hadden ze nog plek voor 2.

Al snel werd het drinken en voorgerecht opgenomen. We namen vooraf Libanees brood met Aolie. Zowel het drinken als voorgerecht werden snel geserveert.

Als hoofdgerecht namen we de vlees proeferij en dit was heerlijk. De proeferij bestaat uit een sparerib, rollade, black Angus steak en kipspiezen. Dit wordt geserveerd met friet. Daarnaast hebben we ook nog een salade besteld (dit moet apart worden besteld)

Het eten was erg lekker en op een leuke manier geserveerd.

Overall zijn wij erg te vreden. De bediening is aardig en snel daarnaast is de gehele sfeer prima. Ook de prijzen zijn erg aantrekkelijk.

Mocht je op Ameland zijn dan is dit zeker een aanrader!

3 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een heerlijke pizza elders in Nes besloten we nog ergens een drankje te nemen. Toen de bediening onze bestelling opnam zeiden we dat we alleen wat wilden drinken en dat was geen probleem... echter de kelner die de drankjes bracht dacht er anders over. Het was toch echt de bedoeling dat er ook gegeten word, dat maakte hij ons tot 3 keer toe duidelijk. Er waren nog 2 tafels bezet op het terras dus echt druk was het niet - maar als meer mensen kwamen moesten we toch echt ook wat eten bestellen of ons uit de voeten maken.... nou dit deden we dus toen meteen. Nog nooit zo een onbeschoftheid meegemaakt.
Zover onze eerste en laatste ervaring bij Rixt.

In Dinercafé Rixt geweest? Deel je ervaringen!