“Top tent”

Keukens: Steakhouse
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekkere rib-eye en kip ananas met als side fish gepofte aardappel en maïskolf. Lekkere frites en een top samengestelde salade. Leuke vlotte bediening die echt nog moeite voor je doen. En de IPA is ook nog eens top. Al met al een zeer leuk restaurant

Datum van bezoek: juni 2018

10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met twee kinderen met een heftige pinda allergie hier gegeten! Keuken houdt zeer goed rekening met de allergie, denkt mee en verzint zelf oplossingen. Eten was ook verschrikkelijk lekker en prima prijs/kwaliteit verhouding. Absolute aanrader!

Datum van bezoek: mei 2018
3 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten een aanrader. Klein maar fijn restaurant. Het vlees was top de chimichurie heerlijk. Personeel vriendelijk.

Datum van bezoek: mei 2018
28 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Helaas zijn we niet aan eten toegekomen. Hoewel we een dag ervoor hadden gereserveerd zijn twee maal weggestuurd omdat ze 'nog niet klaar waren'.

Daarna uitstekend ontvangen bij Nes Café en daar voortreffelijk gegeten!!

Datum van bezoek: april 2018
22 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met mijn maat gingen we einde avond nog langs Frankie. Met een vriendelijke bediening, mooie menu kaart, klein beetje aan de prijs, maar lekker gegeten. Enkel de varkenshaas was wat droog

Datum van bezoek: april 2018

Reizigers die Frankie's Rib & Steakhouse bekeken, bekeken ook

In Frankie's Rib & Steakhouse geweest? Deel je ervaringen!