“Lekker”

De Griffel - Eet & Drinklokaal
Geclassificeerd als nr. 3 van 14 Restaurants in Hollum
Keukens: Barbecue
31 mei 2018 beoordeeld

Onze keus viel op dit restaurant vanwege de positieve recensies. Ontvangst prima, leuke vriendelijke bediening en een lekker gevarieerde menukaart. Mijn mixed grill was in ieder geval goed van smaak. Portie ruim voldoende.

28 mei 2018 beoordeeld

Leuke ontvangst! Het is een gezellige sfeervolle ambiance. De menukaart biedt een ruime keuze voor elk wat wils. De bediening is correct, vriendelijk en zeer attent.
Her eten werd mooi opgediend en was echt erg lekker,
Goede kwaliteit prijs verhouding. Zeker een aanrader. Voor ons een plek om nog eens terug te komen.

12 mei 2018 beoordeeld

Dit oude schoolgebouw is binnen nogal gehorig, met de drukte in het hoogseizoen. Lekker buiten zitten is het advies.
De gerechten zijn van voldoende kwaliteit.
Voor ons waren de vissalade en de meestersnitzel de toppers.

9 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met gezin wezen eten bij De Griffel, gevestigd in een oude basisschool. Mooie, pittoreske omgeving. Ontvangst is hartelijk, bediening vervolgens ietwat traag (het duurt redelijk lang voordat de drankjes komen en het Broodplankje, maar dit kan ook te maken hebben met de plaatselijke stroomstoring). Eten is prima, gezellige en relaxte atmosfeer.

30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met familie tijdens weekje Ameland gegeten bij de griffel. Ontzettend aardige mensen, met een ok kaart. Voor ieder wat wils, goede kwaliteit zonder al te veel poespas. Als je in Hollum bent kun je hier met een gerust hart binnenstappen.

Reizigers die De Griffel - Eet & Drinklokaal bekeken, bekeken ook

In De Griffel - Eet & Drinklokaal geweest? Deel je ervaringen!