Gratis annuleren tot 25-01-22
Expedia.comUS$ 74
FindHotel
Destinia.com
Beoordeeld op 12 juli 2021 via mobiele applicatie

Zeer gedateerd, vlekken op vloerbedekking , balco matig, uitzicht op plat dak, lift stuk, sinds tijden lazen we net.
Terras meer dan ongezellig en onverzorgd.
2x hier gegeten ivm arrangement, 1x prima, 1x kip cajun zo droog en kruiden uit een flesje.

Prijs/ kwaliteit ver te zoeken. Hopen niet, dat alle Fletcher hotels in t land zo zijn.
Voorlopig geen Fletcher hotel meer.

Datum van verblijf: april 2021
Beoordeeld op 9 juli 2021

Mijn eerste "vreselijk" beoordeling op Tripadvisor.
Aan het personeel ligt het echt niet. Zij doen hun best binnen de mogelijkheden welke Fletcher (met hun richtlijnen) en het oude hotel hen geven. Dus dit is verre van een kritiek op het menselijke aspect. Een gedateerd hotel betekent niet per definitie een vreselijke beoordeling. Maar in dit geval ontkom ik er niet aan. Het lijkt erop dat Fletcher dit hotel heeft opgegeven. Het wordt niet meer onderhouden. Zo was de lift nog steeds kapot (Tripadvisor lezende is dat al sinds mei) en vertoonde de minimaal ingerichte "comfort" kamer en balkon zwaar achterstallig onderhoud. Ook de overige ruimtes vallen in de categorie "vroeger". Van een 4 sterren hotel en comfort kamer mag je toch minimaal verwachten dat er een minibar is, dat je koffie/thee op de kamer hebt en dat je 2 handdoeken per persoon op de kamer hebt. Helaas. Richtlijn van Fletcher is nog één handdoek per persoon. Gevraagd naar een 2de handdoek welke ik netjes gekregen heb. Er staat een waterkoker op de kamer en dat was het. Bij de receptie een paar zakjes Nescafé koffie kunnen scoren. Lift kapot, de trap op lopen kunnen we nog prima, maar voor ouderen best lastig. Spijkers die uitsteken op de balkon balustrade, balkon met losse tegels en een hoop rotzooi.
Wij warer er begin juli. Temperatuur was rond de 20 graden. Maar op de kamer was het zeer bedompt ondanks dat we de balkondeur de gehele dag open liet staan. Ze hebben er een klein ventilatortje neergezet voor verkoeling. Denk niet dat dit iets gaat helpen als het echt een beetje warm weer is.
Het ontbijt is net zoals het hotel summier en niet meer van deze tijd. Mag geen geld kosten. We hebben genoten van Ameland, dat wel, maar het hotel hebben we zo veel mogelijk gemeden.
Waarom vreselijk als beoordeling. Dat is omdat de prijs/kwaliteit verhouding totaal niet klopt. Voor de comfort kamer betaal je in juli als snel 200 euro per nacht! Wij moesten 150 per nacht betalen en dat is het echt "by far"niet waard. Maximaal 80/90 euro zou een goede prijs/kwaliteit verhouding zijn en zou ik milder zijn geweest in mijn beoordeling.

Kamertip: Ander hotel boeken of wachten tot het opgeknapt is
Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 9 mei 2021 via mobiele applicatie

Viel erg tegen. Zeer gedateerd. Geen ventilatie in badkamer, douche in bad, met douchegordijn. Bedden waren wel goed. De lift was kapot en i.v.m. corona moest je drankjes, ontbijt en avondeten gaan halen. Geen roomservice. Wij waren gelukkig fit, maar van de bovenste verdieping telkens op en neer lopen is niet fijn. Ik weet niet wat er gebeurt was als we moeilijk ter been waren geweest. Groot gemis was thee en koffie op de kamer. Ook een minibar is in coronatijd ook geen overbodige luxe.
Bediening was wel vriendelijk. Prijs/ kwaliteit slecht. Zeker geen 4 sterren waard.

Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 5 mei 2021 via mobiele applicatie

Wij hadden geboekt voor een 4 daags arrangement, kamer met balkon, met ontbijt en 2 gangen diner op de dag van aankomst.
i.v.m. corona moest op de kamer gegeten worden, maar dat wisten we vooraf natuurlijk.
Op zich, gezien de omstandigheden, geen bezwaar, maar het is natuurlijk minder leuk.
De bedden waren prima, de kamer goed.
Waar ik me over verbaas, dat er geen koffie-thee zet faciliteiten op de kamer zijn.
Evenmin een kluisje en een koelkastje.
Dat zijn tegenwoordig toch eerder standaard faciliteiten, jammer !
Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.
Ondanks dat het een groot hotel is, was het er heerlijk rustig, geen geluids overlast gelukkig binnen en buiten het hotel.
Voor een paar dagen is dit een goed verblijf.

Datum van verblijf: april 2021
Beoordeeld op 1 mei 2021 via mobiele applicatie

... maar er is nog een flinke ruimte voor verbetering.
Personeel was hartstikke vriendelijk en behulpzaam en de kamer was heel schoon.
Echter erg gedateerd; laminaatvloer aan vervanging toe, bed compleet doorgelegen, gordijnen totaal niet verduisterend.
Een avond afhaalmaaltijd genuttigd, helaas zeer ondermaats; de carpaccio was smaakloos, waterig en dus zeker niet vers, de Fletcher burger was “oké” maar daar kan ook weinig mis aan gaan...
Het ontbijt was prima!
Qua coronamaatregelen was alles goed geregeld.

Datum van verblijf: mei 2021