Gratis annuleren tot 07-12-21
FindHotel
Gratis annuleren tot 07-12-21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Booking.comUS$ 74
eDreamsUS$ 74
TravelocityUS$ 74
Beoordeeld op 1 mei 2021 via mobiele applicatie

... maar er is nog een flinke ruimte voor verbetering.
Personeel was hartstikke vriendelijk en behulpzaam en de kamer was heel schoon.
Echter erg gedateerd; laminaatvloer aan vervanging toe, bed compleet doorgelegen, gordijnen totaal niet verduisterend.
Een avond afhaalmaaltijd genuttigd, helaas zeer ondermaats; de carpaccio was smaakloos, waterig en dus zeker niet vers, de Fletcher burger was “oké” maar daar kan ook weinig mis aan gaan...
Het ontbijt was prima!
Qua coronamaatregelen was alles goed geregeld.

Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 7 april 2021

We hebben hier de paasdagen gelogeerd. Het was storm en zo nu en dan hagel/sneeuw. We waren blij dat we niet een hotelkamer hadden geboekt maar een appartement met aparte slaapkamer. Nu hadden we meer de ruimte sla het buiten even slecht was. Het appartement is bijzonder goed. Alles was aanwezig en compleet. In de info staat dat je je eigen handdoeken moet meenemen maar dat is onjuist die waren ook aanwezig. Alles in de keuken tot en met afwasmiddel en een nieuwe afwaskwast. Bedden prima, tv en wifi zeer goed kortom uitstekend.
Wat is dan het negatieve randje?? Wel het was tweede paasdag en we hadden geboekt inclusief ontbijt. Het was in buffetvorm volgens de info. Paasontbijt!!!!. NEE FUS. Er lagen wat afgebakken pistoletjes en een stukje krentenbrood. Paar plakjes ham en kaas einde van het paasontbijt. Wat een afgang voor een dergelijk hotel. Niet eens een enkel sneetje brood of keuze uit iets anders op paasmaandag. Op dinsdag was het net zo karig. Ik zou zeggen als je een appartement neemt neem ook je eigen ontbijt mee en geniet er van. Het door Fletcher aangeboden ontbijt was nog geen € 3.- aan waarde. Jammer. Ondanks dat een bijzonder leuk verblijf gehad en beslist een aanrader. Corona maatregelen weren goed nageleefd.

Kamertip: Als je voor een appartement kiest vraag begane grodn heb je een leuk en beschut terras voor je kamer
Datum van verblijf: april 2021
Beoordeeld op 4 januari 2021

Het weekend van de jaarwisseling 2020/2021 in een appartement van Amelander Kaap gelogeerd. Het appartement was mooi ingericht en had een fijn terras met uitzicht op wilde konijntjes. Heerlijk ligbad, leuke keuken met bar, en een mooie ligging aan de rand van het dorp Hollum. Slechts 2 kilometer fietsen naar het strand. Minpuntje is dat verschillende zaken in het appartement defect waren, zoals de keukenkastjes en de stop voor het ligbad.

Datum van verblijf: december 2020
Beoordeeld op 18 december 2020

Alles was oud en versleten en aan vervanging toe, zoals de vloerbedekking, de kitranden in de badkamer, het bad kraakt, een plastic douchegordijn hangend in het bad en plakt aan je als je aan het douchen bent.
In het restaurant was het ontbijt zeer karig, geen verse jus of multidrank vitaminen kwam uit een machine was gewoon water met een smaakje, geen warme eieren enz.
Het 3 "gangendiné" hadden we van te voren geboekt maar was zeker niet in verhouding qua prijs en kwaliteit, op de website stond ook niet vermeld dat we voor bepaalde gerechten moesten bijbetalen (misleiding), dat zagen we pas op de kaart in het restaurant en de groente op je bord kon je tellen en werd bij ons bijna koud geserveerd, de carpaccio was zeker niet vers en werd zo koud geserveerd dat hij aan je bord vast zat, de entrecote was zeer taai, de frietjes waren 1 á 2 cm lang en ook telbaar, echt, we hebben er foto's van.
De bediening van een mannelijke ober of beter gezegd de ober was onbeschoft en zag je volgens mij liever zo snel mogelijk verdwijnen.
De gas openhaard word wel heel snel op de avond uit gedaan, je kon niet even gezellig na je diné er nog even bij zitten.
Hebben ook nog een stroomuitval mee gemaakt toen we bij de gashaard zaten, was erg koud omdat de buitendeuren open bleven staan, totaal geen compensatie voor gekregen of een excuus, er was geeneens een zaklamp aanwezig bij het personeel.
Ook zat de enige nooduitgang op onze verdieping op slot!
Op de kamers is het erg gehorig en hoor je de bovenburen lopen.
Geen koelkast, waterkoker, koffiezet apparaat aanwezig.
Om t.v. te kijken had je een vergrootglas nodig, en zeer weinig aanbod van zenders.
De speelruimte leek meer op een ruimte van een voetbalkantine en de sauna uit het jaar nul, welke een tientje per uur kost.
De manager is tijdens ons verblijf van zondagmiddag t/m donderdagmiddag niet aanwezig geweest, want die woonde ver weg en was alleen aanwezig van donderdagavond t/m zondagochtend.
Werkdruk op het weinige personeel is zeer groot, ze doen zeker hun best, maar worden zeker ondergewardeerd door de leiding.
Overal lagen en hingen er spinnenwebben.
De buitenkant van het hotel zag er niet uit, was hier en daar rot, de schimmel/zwammen zat aan de binnenkant van de deuren.

Kamertip: Weet überhaupt niet of er wel goede kamers aanwezig zijn.
Datum van verblijf: december 2020
Beoordeeld op 1 december 2020

Het valt niet mee een hotel te runnen in coronatijd, zeker als je te weinig personeel in kan zetten. Op een mooie ruimelijke lokatie, aan de rand van het dorp Hollum staat dit flink gedateerde Fletcher-resort hotel. Een make-over zou hoog op de agenda moeten staan. De kamers zijn wel lekker ruim en schoon en het uitzicht op de vuurtoren geeft het bezoek de gezellige eilandsfeer.
Hoewel er een dinerreservering nodig is voor het restaurant slaagt men er met te weinig personeel niet is een goed menu op de kaart te zetten. Het vlees is te taai, de gebakken aardappels te droog, de smaak is vooral erg vlak. Geen aanrader. Het ontbijt is wel ruim gesorteerd en de moeite waard. De bak met roerei staat te warm waardoor de eieren snel verdrogen.
De bediening is in enkele gevallen erg nors en kortaf. Een beetje meer vriendelijkheid zou niet onprettig zijn.

Datum van verblijf: november 2020